Toon posts:

[xp] register key??

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik had windows xp geinstalleerd, maar nu wil hij helemaal niet meer opstarten niet in safe-mode helemaal niks :(
nu heb ik gelukig een reserve kopie van windows xp (ben origineel kwijt) maar ben ik met m'n stomme kop vergeten die key d'r op tye zetten |:( wat doe ik hier nou aan?

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:09

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Blijkbaar heb je wel internet acces, dus ik zou dan maar eens gaan zoeken op Kazaa.

Heb je trouwens al geprobeerd te System Recoveren vanaf de cd??? Misschien dat dat je probleem oplost ;)

offtopic:
Wat je nu eigenlijk vraagt, is iets illegaals. Daarom kan ik niet echt speciefieker zijn ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Notna op 13-10-2003 20:44 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Verwijderd

tsja....of proberen bij microsoft een nieuwe te bemachtigen, ik betwijfel of ze het geloven, of een nieuwe xp cd kopen

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:23

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Als je een legela, regegistreede versie van XP hebt, moet je die gewoon bij MS op kunne vragen IMHO. Dan willen ze dnek ik wel bewijs zien dat jij het ook echt bent...dus ik weet niet of je dat kunt leveren....

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:43
Verwijderd schreef op 13 October 2003 @ 20:31:
hallo ik had windows xp geinstalleerd, maar nu wil hij helemaal niet meer opstarten niet in safe-mode helemaal niks :(
nu heb ik gelukig een reserve kopie van windows xp (ben origineel kwijt) maar ben ik met m'n stomme kop vergeten die key d'r op tye zetten |:( wat doe ik hier nou aan?
Als het goed is heb je op de zijkant van je PC of in je Windows XP boekje zo'n mooie stikker met je serial number erop.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

Topicstarter
XanderH schreef op 13 oktober 2003 @ 20:41:
[...]

Als het goed is heb je op de zijkant van je PC of in je Windows XP boekje zo'n mooie stikker met je serial number erop.
tja maar die ben ik dus kwijt |:(

Verwijderd

Topicstarter
Notna schreef op 13 October 2003 @ 20:33:
Blijkbaar heb je wel internet acces, dus ik zou dan maar eens gaan zoeken op Kazaa.

Heb je trouwens al geprobeerd te System Recoveren vanaf de cd??? Misschien dat dat je probleem oplost ;)

offtopic:
Wat je nu eigenlijk vraagt, is iets illegaals. Daarom kan ik niet echt speciefieker zijn ;)
helaas, ik heb het formateren al gedaan dus van oude install is niks meer over

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Verwijderd schreef op 13 October 2003 @ 20:56:
tja maar die ben ik dus kwijt |:(
Eventjes bellen met je leverancier van je PC of bellen met Microsoft's Licentie Afdeling. In ieder geval moet je niet op GoT zijn om te vragen om een serial.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.