Waarom? Dat kan ik je niet technisch vertellen. Ligt ook aan de chipset en implementaties.
Maar het wordt altijd aangeraden om het grootste geheugen altijd als eerste te plaatsen. Dat was vroeger met de 386 (een hele update van 2 MB er bij
) ook al zo.
Maar het wordt altijd aangeraden om het grootste geheugen altijd als eerste te plaatsen. Dat was vroeger met de 386 (een hele update van 2 MB er bij
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Het waarom staat in dit geval ook in het boekje van je mobo. Vast een zin als "due to chipset limitations", en het heeft met double/singlesided & aantal chips te maken.
{signature}
Het hoeft helemaal niet meer op "nieuwere?" borden, want op mijn K7D Master-L maakt het niet uit hoe ik mijn reepjes zet ( ecc reg) hij pakt ze sowieso allemaal.
Zelfde verhaal voor Tyan Trinity.
Alleen mijn BP6 wil nog wel eens wat kieskeurig zijn in het goed vinden van al zijn mem als ik het door elkaar gooi.
Waarom het technisch gezien zo is, geen idee.
Zelfde verhaal voor Tyan Trinity.
Alleen mijn BP6 wil nog wel eens wat kieskeurig zijn in het goed vinden van al zijn mem als ik het door elkaar gooi.
Waarom het technisch gezien zo is, geen idee.
If it bleeds, we can kill it!! |Werkbak specs|CCNP, bezig met Master.
Volgens mij niet, maar dit boekje heeft wel meer onvolledigheden:Voutloos schreef op 14 October 2003 @ 00:03:
Het waarom staat in dit geval ook in het boekje van je mobo. Vast een zin als "due to chipset limitations", en het heeft met double/singlesided & aantal chips te maken.
ftp://ftp.bns-computer.de...MANUALS/MAINBRD/M575E.pdf