[antispam] Perfecte antispam-tool gezocht

Pagina: 1
Acties:

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 08:19

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Topicstarter
Sinds kort ben ik van MailWasher afgestapt en ben ik Popfile gaan gebruiken om de 95% spam in mn mailbox te filteren. Mailwasher vond ik niet zelflerend genoeg om spam direct van de server te verwijderen. Popfile heeft wel de gewenste zelf-leerzaamheid maar dit programma heeft niet de mogelijkheid om spam direct van de server (bij xs4all) te verwijderen. Ik ben dus op zoek naar de ultieme combinatie van beide programma's: één die zichzelf leert spam te herkennen en dat dan direct van de server kan verwijderen. Mochten er dan per ongeluk goede mailtjes verwijderd worden dan moet dit in een log nog na te lezen zijn...

Wie kent een programma die deze kwaliteiten in zich bergt?

Verwijderd

Spamkiller van McAfee werkt wel goed.

Verwijderd

Ik gebruikte ook Mcafee Spamkiller. Op zich wel een plezierig progje. De nieuwste vind ik minder plezierig omdat je geen zicht hebt op wat ie gekilled heeft. Momenteel gebruik ik Outlook 2003, daar zit een hele goede spam optie in. Echt een aanrader. Het enige nadeel is dat je de mail dus wel eerst op je computer download....maar dat doet spamkiller trouwens ook...

Verwijderd

Ik gebruik nu versie 4.5.56.0, maar die laat alles op de server staan en gaat dus niet eerst alles downloaden.
Alleen de spam wordt lokaal gezet, en van de server verwijderd.
Je kan dan wel nog 'rescue message' doen, en dan worden fout gemerkte mailtjes weer terug gezet.

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Welke mailclient gebruik je? Ik vind Cloudmark's Spamnet nl best een aardige plugin voor Outlook. Haalt best veel tegen en is ook zelflerend (tot op zekere hoogte); maar dat is dus wel voor Outlook.

Wees consequent, maar niet altijd

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 08:19

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Topicstarter
Gebruik Outlook Express. Ik heb inderdaad goede dingen gehoord van Spamnet, maar het is nog wel wachten op de Express-versie daarvan. Kan Spamnet wel in 1x van de server verwijderen i.p.v. eerst alle berichten downloaden en dan pas filteren?

• zoooper
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
ik gebruik spampal, het is freeware en bij mij werkt het best goed

Verwijderd

Ik heb net effe de nieuwste versie van SpamKiller geprobeerd, en nu is de helft van mijn mail van de server verwijderd. :(
De oude versie was een stuk beter.
Pagina: 1