Hoe gaat het met reindex van de search?

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-09 08:39

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Topicstarter
Na aanleiding van [rml][ Feat]Speciaal slotje[/rml] wil ik dan toch de vraag stellen.

Hoe denken de rode indianen dit probleem opgelost moet worden? Wij users bieden van alles aan, maar door verschillende goede redenen word dit af geslagen.

Maar is er in de Grote Wigwam Vergadering (om toch in de trend te blijven :P) al over oplossingen gesproken, want het is toch daadwerkelijk een probleem en dit constanteer ik naar het aantal vragen hier in LA?

Ik hoop dat dit topic mag uitvloeien tot een oplossing :Y)

PS: dit topic is misschien een beetje dubbel, maar ik stel dan ook niet een oplossing voor maar hoop dat de modjes dat wel weten.

[ Voor 14% gewijzigd door Falcon op 13-10-2003 20:26 . Reden: vraagteken ]

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phenomenon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-10 08:50
Ik vond dat 'accepted answer' idee wel heel mooi.

Maar goed daar was weer tegen in te brengen, dat dat voor een ander niet het goede antwoord hoefde te zijn. Maar ik hoop nog steeds dat dat erin komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:31

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Ik zie eerlijk gezegd het nut van dit topic niet in :?

De search moet herindexeert worden idd... Maar dat is om puur technische redenen en staat los van het feit dat gebruikers niet kunnen vinden wat ze nodig hebben door de enorme hoeveelheid passende resultaten die niet helemaal zijn wat men wil.

Ik zou dus graag weten wat je nou precies wilt weten, want "hoe gaat het met de reindex van de search?" dat is een vraag met meerdere antwoorden.
Ik gok erop dat je bedoelt dat we er _meer_ mee moeten doen, zoals bijv die rare slotjes of accepted answers of ...

Het antwoord op de vraag is echter letterlijk: D'r is geen reindex nodig, zolang react 1.9 hier draait. Zodra die komt is een complete reindex nodig en dat zal op redelijk korte termijn zo zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

ACM schreef op 14 October 2003 @ 00:09:
Ik zie eerlijk gezegd het nut van dit topic niet in :?
Ik ook niet :)

Ga maar lekker verder in het andere topic :Y)

Professionele website nodig?

Dit topic is gesloten.