Toon posts:

Softwareseeker.com blijft laden *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
AUB niet meteen een slotje hierop, weet niet precies waar ik dit moest posten.

Maar wat betreft de site www.softwareseeker.com:
wat ik raar vind aan die site is dat het vaak nog "iets" blijft downloaden nadat het er duidelijk in MYIE2 is aangegeven dat de pagina al geladen is, waaraan zou dit kunnen liggen?

Iets met cookies ofzo? :?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2003 19:42 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op 13 October 2003 @ 19:41:
AUB niet meteen een slotje hierop, weet niet precies waar ik dit moest posten.
Geef dan even aan wat je zelf al hebt gedaan, dan kunnen wij nog meedenken :P
• welke versie van MyIE2 gebruik je?
• heb je er ook last van in andere browsers? (IE/Firebird/etc)
• Hebben anderen er last van? (Ik niet)
• Wat als vscan/firewall/etc uit staat?

Daarnaast wil je natuurlijk even in de source kijken of er iets vreemds staat.

Iets met cookies: geen idee hoe dat kan gegeven wat cookies doen maar schakel cookies uit of juist aan en je weet het ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Oguz286
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 14:15
Hmm ik heb er geen last van. IE6 op winxp...

offtopic:
CAMERON DIAZ = :9~

Verwijderd

Topicstarter
Het zal wel aan mij liggen dan, misschien ben ik wel te paranoia geworden. Ik zag wel dat ik gisteren een cookie genaamd "spylog" had, terwijl ik nooit op de site spylog.com ben geweest. Maar met ZoneAlarm zou ik (of beter gezegd mijn data) toch wel veilig moeten zijn?

Edit: Heb dit probleem niet met IE5.0 maar wel met MyIE dus iets is niet pluis met die browser, ga het aan kaarten op 't forum. :Y)

Vind Cameron Diaz juist lelijk, raar he hoe smaken kunnen verschillen. :)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2003 19:04 ]

• Oguz286
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 14:15
Verwijderd schreef op 14 oktober 2003 @ 18:48:
Vind Cameron Diaz juist lelijk, raar he hoe smaken kunnen verschillen. :)
[ERRUG-RANZIG-OFFTOPIC]
Je gaat toch niet een mod (F_J_K) hier beledigen hè? :P ;)
[/ERRUG-RANZIG-OFFTOPIC]

[ Voor 46% gewijzigd door Oguz286 op 14-10-2003 19:15 ]

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Oguz286 schreef op 14 oktober 2003 @ 19:09:
Je gaat toch niet een mod (F_J_K) hier beledigen hè? :P ;)
offtopic:
Mwoa, ieder z'n eigen smaak en het is maar een icon, niet m'n vriendin ( :'( ). Maar mij op mijn smaak (of kennis) aanspreken is geen enkel probleem hoor, ik vind slagroom en chocola weer vies :+
Daarnaast: iedereen die haar lelijk vind geeft mij meer kans 8)7

En vrij ranzig ja, zo zonder ontopic reactie, tijd om weer ontopic te gaan, val me op m'n vrouwen- of slagroomsmaak maar aan in de HK :P

Ontopic:
Ik heb eigenlijk iets van 'waar maak je je druk om', maar goed. Je weet nu dus al dat je er geen last van hebt in IE zelf. Nu nog als tweaker de reden vinden; en nee dat heeft nog steeds niets met cookies te maken (neem ik aan). Cookies worden ook door andere sites gezet als je dat niet in je browser hebt uitgeschakeld (zoals ik in Firebird) maar een cookie kan op je privacy na in de regel geen kwaad.
Juist ZA kan wel eens de boosdoener zijn, zet die eens uit zoals ik al zei (en probeer die pagina eens te laden vanaf je lokale schijf en loop dan de broncode langs ok te zien waar het fout gaat. Je bent een tweaker dus een beetje proberen doe je graag :) ).

En neem als het ZA was een andere firewall zoals Kerio PF maar dat moet je natuurlijk zelf weten.

Edit:
Verwijderd schreef op 14 October 2003 @ 20:26:
En het is dus zo te zien onbeleefd als je niet eerst "off topic" ervoor schrijft? Dat wist ik niet. ;)
Heb je het toch verkeerd begrepen, liever niet al te offtopic gaan :P

[ Voor 10% gewijzigd door F_J_K op 14-10-2003 22:26 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• GambitRS
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Draai anders eens adaware oid, als je denkt dat je spyware hebt op je pc dan is dat een van de programma's die voor je kunnen controleren of dat echt zo is (natuurlijk + verwijdering).

MechWarrior || Monsters Game

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga Spybot en Ad aware uitproberen (ligt het aan mijn PC of is Adaware v6 super langzaam?) en over Diaz, was eigenlijk meer een reactie op Oguz zag pas later de icon van FJK.

En het is dus zo te zien onbeleefd als je niet eerst "off topic" ervoor schrijft? Dat wist ik niet. ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2003 20:28 ]

Pagina: 1