Toon posts:

[OE] Mail terugzetten op server?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik haal op meerdere PC's mijn mail op, dus ik laat altijd een copy op de server staan.
Nu heeft mijn vriendin al haar eigen mail weg gegooit waardoor het nu ook op de server is verwijderd.
Op een andere PC heb ik wel nog het .dbx bestand staan met alle mail erin, maar is er een mogelijkheid om alles weer terug op de server te krijgen?
Alles forwarden is geen optie omdat de afzender dan niet meer duidelijk is.

• KSR
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KSR

importeren - exporteren :?

Be Stronger Than Your Excuses

Verwijderd

.dbx, Outlook Express dus?

Tsja, dit is gevalletje jammer want die mailtjes zijn one-way, je kan niet iets terugzetten op de server... :)

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
ondersteunt 'de server' ook IMAP? Dan kan je gewoon een IMAP connectie maken en van je inbox sleuren en pleuren.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
blackd schreef op 13 oktober 2003 @ 23:42:
ondersteunt 'de server' ook IMAP? Dan kan je gewoon een IMAP connectie maken en van je inbox sleuren en pleuren.
Het gaat om de mailserver van Quicknet/Multikabel, dus ik heb geen idee of IMAP ondersteund wordt.

Verwijderd

Zoek op Google naar: DBExtract. Zeer handig programmatje.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al even zitten zoeken, maar kan ik gewoon proberen of ze imap ondersteunen?
En zo ja, wat moet ik dan veranderen?

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 October 2003 @ 17:00:
Ik heb al even zitten zoeken, maar kan ik gewoon proberen of ze imap ondersteunen?
Waarschijnlijk niet. Als het een thuisserver geweest was, was de kans groter dat t ondersteund werd.
En zo ja, wat moet ik dan veranderen?
Jouw server opgeven als nieuw IMAP account en dan kun je sleuren en pleuren. Maar zoals ik al zei, kans is klein.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
blackd schreef op 14 October 2003 @ 17:01:
Jouw server opgeven als nieuw IMAP account en dan kun je sleuren en pleuren. Maar zoals ik al zei, kans is klein.
Ik ben volledig n00b, dus hoe doe ik dat?
Pagina: 1