[ASE+CS] Command line not set

Pagina: 1
Acties:

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-02 13:23
Hoi

Vanmiddag wilde ik dus een potje CS doen, dit start ik altijd op via All-Seeying-Eye. Ik dubbelklikte op een server, maar bedacht me dus ik drukte gewoon op "cancel" binnen dat venstertje van steam.
Echter, toen begon het gedonder. ASE begon een foutmelding te geven dat het spel niet gevonden kon worden, en na het opnieuw opstarten van ASE kreeg ik zelfs de melding dat ik Half Life Counterstrike geuninstalled zou hebben :?

Vanaf dat moment krijg ik dus constant de melding: "Command line not set. Go to View/Options/Games/Half-Life to set the Half-Life options."

Volgens mij heb ik alles goed staan, maar ondanks dat wil het spel nog steeds niet starten. De game op zich is niet beschadigd oid, want als ik gewoon steam opstart, en ik selecteer dan dat ik Counter-Strike wil spelen dan start deze ook gewoon op.

Wat hebben jullie als command line staan ?

Bij voorbaat dank

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-02 15:48
wat staat daar bij games/halfe-life in je program location? misschien daar ff op auto search klikken of zelf opnieuw naar je hl.exe invullen? anders ff ASE opnieuw installeren dat wil ook nog wel is werken.

D2 acc: *Mrboomblasterhc