Hallo MedeGoTters'
om maar even een los Topic te maken over mijn probleem het volgende.
ik heb al enige tijd deze geluidskaart en heb hem aangesloten Via de jackpluggen aan de achterkant naar mijn Reciever dus alles analoog !
Nu is het probleem dat ik vervelend geluid op de Center hoor bij een DvD film of AC3 bestand,. (geen ruis ofzo meer een soort digitaal gekraak)
er zijn geen analoge poortjes open die heb ik al dicht vanwege kleine ruis dus aux/cd/line staan dicht
ik heb al enige drivers enzo geupdate maar een verschil is er nog niet echt
Als bijv. een Hoofdtelefoon op de achterkant aansluit in de center/sub aansluiting hoor ik het zelfde..
zijn er meerdere mensen met deze ervaring ?
ik vind de kaart verder goed alleen ik irriteer me hier wel eens aan,. de kaart zelf is nog aardig nieuw en al zelfs een keer omgeruild door dit "probleem"
specs:
cpu : athxp 2200
mb : msi kt3 ultra2
mem : 512mb ddr
vga : ati radeon 9500 pro 128 mb ddr
om het een beetje te audiolaseren
hier een opname met pc microfoon vlakbij de speaker
Luister
Brand los
om maar even een los Topic te maken over mijn probleem het volgende.
ik heb al enige tijd deze geluidskaart en heb hem aangesloten Via de jackpluggen aan de achterkant naar mijn Reciever dus alles analoog !
Nu is het probleem dat ik vervelend geluid op de Center hoor bij een DvD film of AC3 bestand,. (geen ruis ofzo meer een soort digitaal gekraak)
er zijn geen analoge poortjes open die heb ik al dicht vanwege kleine ruis dus aux/cd/line staan dicht
ik heb al enige drivers enzo geupdate maar een verschil is er nog niet echt
Als bijv. een Hoofdtelefoon op de achterkant aansluit in de center/sub aansluiting hoor ik het zelfde..
zijn er meerdere mensen met deze ervaring ?
ik vind de kaart verder goed alleen ik irriteer me hier wel eens aan,. de kaart zelf is nog aardig nieuw en al zelfs een keer omgeruild door dit "probleem"
specs:
cpu : athxp 2200
mb : msi kt3 ultra2
mem : 512mb ddr
vga : ati radeon 9500 pro 128 mb ddr
om het een beetje te audiolaseren
Luister
Brand los
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2003 17:47 ]