Toon posts:

Er wordt te snel gelocked.

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik begin dit forum steeds minder leuk te vinden.
Net vroeg ik iets over m'n processor i.c.m. m'n koeling, wat ik samen nogal heet vond worden.
Nu werd ik "natuurlijk" gelijk naar 't faq verwezen.
Voordat ik m'n probleem goed kon uitleggen (misschien had ik 't eerst niet duidelijk opgegeven) was 't alweer gelocked.
Nu vind ik dit erg vervelend:
1) de faqs zijn soms oud tot historisch oud. Dat een pentium 3 soms wat warm word interessert me niet want ik heb 't over een athlon xp hier!
2) Het lijkt me juist een mooie manier om mensen te vinden met dezelfde processor (of iets dat er in de buurt ligt) en dezelfde koeler. Zo kan je nog wat ideeen uitwisselen. Voordat hier iemand op kon reageren was alles al weer weg!
3) Zoeken is leuk en 't meeste vind je wel. Alleen sommige topics met 100/1000 reacties zijn niet meer overzichtelijk te noemen.

Volgens mij ben ik ook niet de enige die dit erg vervelend vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Verwijderd schreef op 13 October 2003 @ 17:09:
Ik begin dit forum steeds minder leuk te vinden.
Net vroeg ik iets over m'n processor i.c.m. m'n koeling, wat ik samen nogal heet vond worden.
Nu werd ik "natuurlijk" gelijk naar 't faq verwezen.
Voordat ik m'n probleem goed kon uitleggen (misschien had ik 't eerst niet duidelijk opgegeven) was 't alweer gelocked.
Misschien de volgende keer eerst je vraag goed formuleren, i.p.v. later je startposting aan te passen ? ;)

anyways.. Voor dit soort discussies hebben we Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! in het leven geroepen ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.