MySQL staat geheel los van de webserver. In je start-apache.bat (of hoe dat ook mag heten) staat een regel die verwijst naar het starten van MySQL. Copieer die regel in het batch-bestand waarmee je Abbys start, dan wordt ook MySQL geladen en kan je die gewoon bereiken
ok klopt, maar als ik Abbys draai dan werkt MySQL net.
Ik heb bij Apache ook niets bijzonders gedaan.... werkte in 1 keer. Dus ik zocht er verder niets achter.
Maare, Apache draait nu gewoon, zonder te crashen. Mensen kunnen er gewoon opkomen, MySQL queries pakt hij ook gewoon.
Het enige wat ik heb gedaan is Apache stop te zetten, af te sluiten, en alleen de service opgestart. Enne... geen fouten nu.
Want dat snap ik eigenlijk niet helemaal. Je hebt dus een service van Apache, en een opstart bestand in de bin (en die in je systray). Als die samen aan staan, dan crashed de hele zooi na een tijdje, maar met alleen de service aan.... tja, werkt wel goed zo.
Ik weet niet of daarop nog wat aanvullends is op te merken, maar zolang het werkt (alleen service opstarten) kan deze thread wel gelocked worden wat mij betreft.
In ieder geval bedankt voor de inzet mensen
-edit-
Ah, kijk eens aan, weer gecrashed toe iemand een bestand wou opsturen. Is dat een andere port ofzo?
Ach ja... word niets met die Apache. Lama
-edit-
WOOOHOOO
Hij werkt, en ik ben blij! Ben van Apache 2.0 naar Apache 1.3 overgestapt (ik kon het niet laten... kan het niet hebben als iets niet werkt) en alles werkt optimaal!

Heheh... eindelijk van dit gezeur af.
[
Voor 16% gewijzigd door
HuggyB op 14-10-2003 02:13
]