Toon posts:

FAST-XS

Pagina: 1
Acties:
  • 203 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Na het lezen van al deze reacties Fast-XS Ervaringen?? wilde ik ook even wat kwijt. helaas kan je niet meer reageren, dus dan maar een nwe topic.

Als ondernemer krijg ik vaak met mensen te maken die een nieuw product of bedrijf direct als negatief zien. Vaak zijn dit mensen onder de 18 of mensen die de hele dag niets te doen hebben (denk ik) die niet weten waarover ze anders kunnen praten, dus dan maar negatief. Voorbeeldje: "Domme prijzen, brak netwerk, brakke site, alles brak. Geen aanrader" geplaatst Door jep - Tuesday 09 September 2003 19:01 Geen idee wat hij wil zeggen, maar beoordelen is zeker weten niet zijn beroep.

Als een bedrijf gebruik maakt van BBned of Dutchweb (dns server) dan moet dat toch gewoon kunnen? Als een bedrijf op een locatie zit waar al velen hebben gezeten, dan... euh... is dat niet op elke zakelijke locatie in Nederland zo? Wat de site betreft vind ik het helemaal kinderachtig, men moet toch ergens beginnen? Helemaal als men ook nog aangeeft binnenkort een nog betere site te krijgen. Nou voor mij is hij zo al goed genoeg.

Ik heb reeds 1 week geleden het aanvraagformulier gemaild. Fast-xs zorgt ervoor dat KPN mijn lijn ADSL vrij geeft en dan kunnen we gaan proberen!! en zeg nu zelf we praten hier over een 60,00 eurootjes per maand, so who cares???

Middels dit forum zal ik iedereen op de hoogte houden. En jep: ga ff ergens anders reageren maar niet hier ajb!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Om jep maar even te verdedigen aangezien ie niet hier mag reageren :P

ten eerste geloof ik niet dat ie onder de 18 is ;) En ten tweede weet hij wel waar ie het over heeft wat dit betreft. Hij werkt zelf bij een bedrijf dat hosting verzorgt, regelt daar ook netwerk en server zooi, en is generally ClueFul. Verder zie ik hem zijn uitspraken later in dat topic verdedigen, dus ik zie niet wat je probleem is met Dhr. Jep.
Oh, wat blijkt; het zijn ordinaire DutchDSL resellers. Daar heb ik wel ervaringen mee. Slechte ervaringen. FastXS is dus helemaal niks, alleen een website en hun domein staat op de naam van 't bedrijfje van papa, ofzo . Ze hebben geen ip's, ze beheren hun eigen dns server niet, etc.
Dat zegt wat mij betreft genoeg. Ik ken jep een beetje, ik vertrouw er op dat 'ie die ervaring ook echt heeft.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Verwijderd

Ik heb de andere draad gevolgt en ga deze ook weer dagelijks lezen.

Verder heeft jep toch geen onaardige dingen gezegd???? Als je het profiel moet geloven heeft hij / zij er wel verstand van....

Misschien wil XthinkZ z'n ervaringen ook posten.

• syberjunky
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02-2025
CyBeR schreef op 13 October 2003 @ 17:01:
Om jep maar even te verdedigen aangezien ie niet hier mag reageren :P

ten eerste geloof ik niet dat ie onder de 18 is ;) En ten tweede weet hij wel waar ie het over heeft wat dit betreft. Hij werkt zelf bij een bedrijf dat hosting verzorgt, regelt daar ook netwerk en server zooi, en is generally ClueFul. Verder zie ik hem zijn uitspraken later in dat topic verdedigen, dus ik zie niet wat je probleem is met Dhr. Jep.

[...]

Dat zegt wat mij betreft genoeg. Ik ken jep een beetje, ik vertrouw er op dat 'ie die ervaring ook echt heeft.
Maar dat wil nog niet zeggen dat FAST-XS slecht is.
Geef het bedrijf eerst de tijd om zich tebewijzen inverplaats het al aftekraken nog voor dat het begongen is.

• syberjunky
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02-2025
Verwijderd schreef op 13 October 2003 @ 17:19:
Ik heb de andere draad gevolgt en ga deze ook weer dagelijks lezen.

Verder heeft jep toch geen onaardige dingen gezegd???? Als je het profiel moet geloven heeft hij / zij er wel verstand van....

Misschien wil XthinkZ z'n ervaringen ook posten.
Een profiel zegt niks op internet ik kan ook in mijn profiel zeggen dat ik directeur ben van kpn. :+

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-05 16:02

sjaak

un giorno credi

Ik denk dat jep wel degelijk weet waar hij over praat.. En daarbij, je bent net geregged en wie zegt dat ik jouw woorden kan vertrouwen? Misschien ben jij wel degene die het domein heeft geregistreerd.. :?

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Verwijderd schreef op 13 October 2003 @ 16:54:
Middels dit forum zal ik iedereen op de hoogte houden. En jep: ga ff ergens anders reageren maar niet hier ajb!
Dus jij denkt de kunnen bepalen wie hier mag reageren? Ik weet het nog wel leuker: Niemand kan hier meer reageren.

Flamen op individuele forumgebruikers doen we hier niet.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.