Toon posts:

Shared Agenda > brainstorm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een pakket dat een shared agenda toelaat maar heb een paar moeilijke vereisten:

> Integratie met Outlook is verplicht MAAR we hebben geen Exchange server en zijn zeker niet van plan om daarnaartoe te gaan voor mail (wegens slechte ervaringen).

Weet iemand of het mogelijk is om een exchange op te zetten enkel voor agenda maar mail via een ander pakket te laten gaan? Dit zou ideaal zijn, er wordt nl. nogal veel met pocket pc's ed gewerkt, en om met andere agenda pakketten dan outlook te beginnen klooien hebben we weinig zin.

Misschien heeft iemand andere ideeën, ik weet het totaal niet :)

• NestorY*K
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-12-2022
Ik gebruik Outlook (versie 2003) met mijn projectgenoten voor het inzien van agenda's van anderen. Hiervoor hebben we geen Exchange-server maar maken we gebruik van de services die MS aanbiedt. Ze noemen het 'Free-busy information'. Hierdoor kan ik in ieder geval inzien wanneer iemand bezet is en zo afspraken maken via Outlook. Of ik ook in andermans agenda afspraken kan invoeren weet ik niet...

• [Jules]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-09 08:10

[Jules]

Confusion in confusion

Iets als Time & Chaos?

Knowing others is to be clever.
Knowing yourself is to be enlightened.
Overcoming others requires force.
Overcoming yourself requires strength.

Verwijderd

Er zijn linux pakketten die dit kunnen, het enige waar je voor moet betalen is dan een zgn. Outlook Connector (iets van 49 dollar geloof ik). Maar ook voor die connector is iemand bezig om een gratis opensource variant te maken.
Linkjes zijn te vinden hier op GoT. (ik moet ze zelf ook nog''s ff zoeken)

Verwijderd

Topicstarter
Ziet er mooi uit maar ik mis een beetje de Outlook integratie... pocket pc's remember :(

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
corrigeer me als ik me vergis, maar dit bestaat niet (tenzij je netwerkfolders wilt gebruiken, wat nogal onhandig is)

ik heb me al rot gezocht, en had vandaag net beslist om zelf een plugin voor outlook te schrijven

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Verwijderd

public outlook kan dit

http://www.outlookstore.nl of http://www.outlookstore.com
je kan gratis tot 15 gebruikers een key aanvragen, zonder beperkingen

Gezamelijk centrale Kontakten, Opdrachten, Afspraken, Postingang, lees en schrijf Rechten met meerdere gelijktijdige gebruikers in één Outlook Databestand (.pst).

Gelijktijdige toegang tot meerdere centrale Outlook Databestanden (PST) gelijktijdige toegang over het gehele netwerk mogelijk (v.b. Archief Databestanden).

Public Outlook gebruikt een centraal geïnstalleerde Outlook als "Operbare Ordner" en geeft zo de gehele onderneming toegang tot informatie.

Client-Server Oplossing voor kleine en middelgrote ondernemingen, die een MS Outlook Netwerk mogelijk maakt zonder MS Exchange Server.

Outlook vandaag voor de"Openbare Ordner" over de
Docpit oplossing in samenwerking met "DocOutlook" Peter Raddatz.

Outlook 97-2002 evenals Outlook 2003 (Beta) ondersteunen de functie Serveroutlook met de Unicode PST (30GB)
U heeft geen NT of Win2000 Server nodig !

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2003 20:16 ]

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
MDaemon met Groupware addon

werkt prima met outlook 98/2000/xp/2003

www.altn.com

trialversie is gratis :)

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
Oki, hier kan ik al even mee gaan testen, thx allen :)
Pagina: 1