Mijn probleem:
Ik heb onlangs een dxr3 en een pioneer scsi dvdspeler gekocht. Die dvdspeler is niet regio-locked als het goed is, dus dat is mijn probleem niet (denk ik). Mijn dxr3 had ik al geinstalleerd voor ik mijn dvdspeler binnenhad, dit kwam doordat ik een ide dvd-speler terug moest sturen :((ik had een scsi besteld). Gewoon met de laatste dxr3 drvers en software... Bij het opstarten van de software werd gevraagd een regio in te stellen, ik had geen andere keuze, ik moest wel (of de software weer uninstallen, ik kon er nl niks mee zonder een regio in te stellen
) Na een week of wat wachten, ik had gelukkig een paar video-cd's liggen, kreeg ik mijn scsi dvd-speler binnen
. Eindelijk... Na wat gekloot met scsi-id's (kast zit al aardig vol, 5 scsi devices) zat alles er goed in en aanelkaar geconnect op alle mogelijke manieren. Nu had ik gelezen op dvd-utils dat je het beste de laatste hollywood + drivers kan installeren met de bijbehorende dvd-station software en regio selector. Ikke doen dus. Alles verliep perfect, totdat ik de matrix wou kijken, krijg ik opeens een gare mm275 error.
Ik zoeken, alles geprobeerd wat ze adviseren aspichk, en aspi32 gedraaid, laatste scsi drivers nu (altijd handig). Maareh werken ho maar. Tot overmaat van ramp kwam er ook nog een melding in de trant van: "impeg32.dll your eeprom has been tempered with. contact your reseller." Nou zakt toch je broek af, ofniet? Ik werd het schijtziek en heb alles maar geuninstalled en die dxr3 drivers maar geinstalled. Kom ik weer bij dat meldscherm waar ik een regio moet instellen, staat die op regio 2 en heb ik nog maar 4 keer veranderen over (dit dus wel na tig clean windhoos installs) dus die 1e keer heeft hij die regio change gewoon op mijn kaart ge(-geef het maar een naam, het staat erop) Volgens mij is dit ook gelijk de oorzaak van die eeprom melding en doen die hollywood+ drivers het daarom niet. (zou dat het zijn) Dus moet ik volgens mij die dxr3 weer regiounlocked (0) maken, of toch niet? Wat zeggen jullie???
Mail me op RUNd@neuk.net
ps sorry voor dit stuk, ik denk voordat iedereen om details gaat vragen, geef ik ze meteen maar allemaal. (Dit betekent overigens niet dat je niet om nog meer details mag vragen
)
Ik heb onlangs een dxr3 en een pioneer scsi dvdspeler gekocht. Die dvdspeler is niet regio-locked als het goed is, dus dat is mijn probleem niet (denk ik). Mijn dxr3 had ik al geinstalleerd voor ik mijn dvdspeler binnenhad, dit kwam doordat ik een ide dvd-speler terug moest sturen :((ik had een scsi besteld). Gewoon met de laatste dxr3 drvers en software... Bij het opstarten van de software werd gevraagd een regio in te stellen, ik had geen andere keuze, ik moest wel (of de software weer uninstallen, ik kon er nl niks mee zonder een regio in te stellen
Mail me op RUNd@neuk.net
ps sorry voor dit stuk, ik denk voordat iedereen om details gaat vragen, geef ik ze meteen maar allemaal. (Dit betekent overigens niet dat je niet om nog meer details mag vragen