"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Anoniem: 41939
Ik zou met die Jamo's gewoon speakerdraar gaan gebruiken. Dat is goed zat imo.
En ik weet niet hoe die speakers klinken, heb ze nooit gehoord. Maar in principe zou het goed moeten gaan. Maar ik hoop dat je ook een subwoofer hebt, want die Jamo's zijn satteliet speaker en zullen geen enorme bas produceren denk ik.
En ik weet niet hoe die speakers klinken, heb ze nooit gehoord. Maar in principe zou het goed moeten gaan. Maar ik hoop dat je ook een subwoofer hebt, want die Jamo's zijn satteliet speaker en zullen geen enorme bas produceren denk ik.
sorry vergeten te melden, ja ik heb ook een redelijke grote subwoofer erbij gekocht, en maakt de lengte van de speakerkabels wat uit en die van de subwoofer, ik wil graag mijn subwoofer achter mijn bank hebben en dat is zo'n 11 meter denk ik (misschien wel langer langs de muur gerekend)Anoniem: 41939 schreef op 13 October 2003 @ 16:01:
Ik zou met die Jamo's gewoon speakerdraar gaan gebruiken. Dat is goed zat imo.
speakers zijn 50 constant en 70 max, volgens Jamo blad 70 constant en 100 max maar ik heb al wat gevonden over de speakers, de vraag rond de kabels stel ik omdat ik zag dat een subwoofer kabel dik is en kan/mag die wel lang zijn, als de speakers redelijk tot goed klinken ga ik mijn front speakers vervangen voor grotere Jamo speakers, dus zuilen.
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
oeps het zijn de 330 speakers van JamoSm0k3r schreef op 13 October 2003 @ 16:04:
[...]
sorry vergeten te melden, ja ik heb ook een redelijke grote subwoofer erbij gekocht, en maakt de lengte van de speakerkabels wat uit en die van de subwoofer, ik wil graag mijn subwoofer achter mijn bank hebben en dat is zo'n 11 meter denk ik (misschien wel langer langs de muur gerekend)
speakers zijn 50 constant en 70 max, volgens Jamo blad 70 constant en 100 max maar ik heb al wat gevonden over de speakers, de vraag rond de kabels stel ik omdat ik zag dat een subwoofer kabel dik is en kan/mag die wel lang zijn, als de speakers redelijk tot goed klinken ga ik mijn front speakers vervangen voor grotere Jamo speakers, dus zuilen.