[Winrar] avi bestand corrupt

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• Hollie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-06 21:32
Hoi,

Ik heb een filmpie ergens gedownload en die heb ik uitgepakt met Winrar. Nu geeft winrar aan dat de avi file corrupt is (alle rar bestanden zijn oke).

! CRC failed in dmd-t3-cd1.avi. The file is corrupt

Is daar wat aan te doen?
Ik kon overigens met de search niet veel vinden over corrupte bestanden (zoals deze). Wel veel voorbij gekomen zijn corrupte rar bestanden.

Apple en Joppiesaus all the way

Verwijderd

Wacht even tot de Terminator 3 DVD uit is, dan kan je een fatsoenlijke DVD-rip krijgen.
Verder is dit natuurlijk compleet ali illegali maar okee, wat je moet doen is googlen naar SFV doctor, die kan met het sfv bestand wat bij de release zat, waar een soort handtekeningen van de goede bestanden instaan, controleren welke van je rarfiles stuk is.
Die moet je dan opnieuw downloaden.

Verder kan je ook de Avi fixen met tools als Divfix (check www.doom9.org) mara dat is een minder nette oplossing.

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 26-08 15:47
De zaak uitpakken met het progje WinACE, deze stopt niet bij CRC-errors.

• Hollie
SFV doctor, die kan met het sfv bestand wat bij de release zat, waar een soort handtekeningen van de goede bestanden instaan, controleren welke van je rarfiles stuk is.
Die moet je dan opnieuw downloaden
dit had ik al gedaan. Zoals ook in mijn post te lezen is zijn alle rar bestanden oke.
Verder kan je ook de Avi fixen met tools als Divfix (check www.doom9.org) mara dat is een minder nette oplossing.
Ik neem aan dat ik daarvoor eerst het bestand uit moet pakken :)
De zaak uitpakken met het progje WinACE, deze stopt niet bij CRC-errors.
Ook al geprobeerd. Had ook geen zin

• Hollie
Iemand anders kwam op een ander forum met de oplossing:
Je moet gewoon "Beschadigde bestanden behouden" aanvinken dan blijft hij gewoon op je pc staan
dat niemand dat hier wist.

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Hollie schreef op 13 October 2003 @ 17:02:
dat niemand dat hier wist.
[rml][ rar] Corrupt file repareren ???[/rml]
[rml][ winrar] CRC fouten > uitpakken[/rml]
RAR files. CRC errors.. te fixen ?
700 mb exe file uitpakken
Enzo B)

Echter lees ik jouw topicstart alsof het uitpakken compleet goed ging en het keep damaged zou ik dan gezien de topicstart niet hebben voorgesteld.

Maar eigenlijk is het zo dat je, als je een film gedownload krijgt, je ook zelf de boel aan de praat kunt krijgen, toch? Is in dit geval dus ook gelukt :P

edit:

Oeh en dank voor het geven van het antwoord, wil men nog wel eens vergeten als het buiten GoT om wordt opgelost :*

[ Voor 8% gewijzigd door F_J_K op 13-10-2003 18:03 . Reden: ook maar op slot, is goed opegelost en er kan enkel nog offtopic worden gereageerd :) ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.