Apple en Joppiesaus all the way
Verwijderd
Wacht even tot de Terminator 3 DVD uit is, dan kan je een fatsoenlijke DVD-rip krijgen.
Verder is dit natuurlijk compleet ali illegali maar okee, wat je moet doen is googlen naar SFV doctor, die kan met het sfv bestand wat bij de release zat, waar een soort handtekeningen van de goede bestanden instaan, controleren welke van je rarfiles stuk is.
Die moet je dan opnieuw downloaden.
Verder kan je ook de Avi fixen met tools als Divfix (check www.doom9.org) mara dat is een minder nette oplossing.
Verder is dit natuurlijk compleet ali illegali maar okee, wat je moet doen is googlen naar SFV doctor, die kan met het sfv bestand wat bij de release zat, waar een soort handtekeningen van de goede bestanden instaan, controleren welke van je rarfiles stuk is.
Die moet je dan opnieuw downloaden.
Verder kan je ook de Avi fixen met tools als Divfix (check www.doom9.org) mara dat is een minder nette oplossing.
De zaak uitpakken met het progje WinACE, deze stopt niet bij CRC-errors.
dit had ik al gedaan. Zoals ook in mijn post te lezen is zijn alle rar bestanden oke.SFV doctor, die kan met het sfv bestand wat bij de release zat, waar een soort handtekeningen van de goede bestanden instaan, controleren welke van je rarfiles stuk is.
Die moet je dan opnieuw downloaden
Ik neem aan dat ik daarvoor eerst het bestand uit moet pakkenVerder kan je ook de Avi fixen met tools als Divfix (check www.doom9.org) mara dat is een minder nette oplossing.
Ook al geprobeerd. Had ook geen zinDe zaak uitpakken met het progje WinACE, deze stopt niet bij CRC-errors.
Apple en Joppiesaus all the way
[rml][ rar] Corrupt file repareren ???[/rml]Hollie schreef op 13 October 2003 @ 17:02:
dat niemand dat hier wist.
[rml][ winrar] CRC fouten > uitpakken[/rml]
RAR files. CRC errors.. te fixen ?
700 mb exe file uitpakken
Enzo
Echter lees ik jouw topicstart alsof het uitpakken compleet goed ging en het keep damaged zou ik dan gezien de topicstart niet hebben voorgesteld.
Maar eigenlijk is het zo dat je, als je een film gedownload krijgt, je ook zelf de boel aan de praat kunt krijgen, toch? Is in dit geval dus ook gelukt
edit:
Oeh en dank voor het geven van het antwoord, wil men nog wel eens vergeten als het buiten GoT om wordt opgelost
Oeh en dank voor het geven van het antwoord, wil men nog wel eens vergeten als het buiten GoT om wordt opgelost
[ Voor 8% gewijzigd door F_J_K op 13-10-2003 18:03 . Reden: ook maar op slot, is goed opegelost en er kan enkel nog offtopic worden gereageerd :) ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()