zo, lekkere duidelijke naam, NOT
oke het volgende we draaien hier gewoon exchange 2000 (als het goed is) dus als user log je in en je hebt dan in het adresboek ook je eigennaam.
nu moet die toch uit te lezen zijn, toch??
dus als je die naam hebt dat je die weer vanzelf (doormiddel van een scriptje ofzo) in een html documentje komt die je weer verzend dus eigenlijk zoiets:
LOGO --- bedrijf zusjes en zo'tjes
//USER//
straatjesbloemen 18
3737 fc
dus zoiets, wat dan weer onderaan de mailtjes zelf komen te staan.
ik heb al even gekeken (dik uur) maar kom eigenlijk niet echt verder.
dus als jullie iets meer weten of het gewoon weg niet kan of wel dan hoor ik het graag.
(en als ik weer iets mis, heb al vaker een preek gehad, dan vragen wat je meer moet weten en ik zal er zo snel mogelijk op terug komen)
thnx
oke het volgende we draaien hier gewoon exchange 2000 (als het goed is) dus als user log je in en je hebt dan in het adresboek ook je eigennaam.
nu moet die toch uit te lezen zijn, toch??
dus als je die naam hebt dat je die weer vanzelf (doormiddel van een scriptje ofzo) in een html documentje komt die je weer verzend dus eigenlijk zoiets:
LOGO --- bedrijf zusjes en zo'tjes
//USER//
straatjesbloemen 18
3737 fc
dus zoiets, wat dan weer onderaan de mailtjes zelf komen te staan.
ik heb al even gekeken (dik uur) maar kom eigenlijk niet echt verder.
dus als jullie iets meer weten of het gewoon weg niet kan of wel dan hoor ik het graag.
(en als ik weer iets mis, heb al vaker een preek gehad, dan vragen wat je meer moet weten en ik zal er zo snel mogelijk op terug komen)
thnx