Toon posts:

Wat is dé beste rally sim?

Pagina: 1
Acties:
  • 158 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Platform maakt niet uit.

Dank bij voorbaat. :)

edit:
Voorzie je antwoord ook van de nodige commentaar. :)

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2003 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
enige titel die ik ken is van: Colin McRae Rally [ofzoiets, moet op elk platform zijn]

reden; ken geen andere

[ Voor 19% gewijzigd door Loadichus op 13-10-2003 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sim? Als in simulatie? De TOCA-franchise noemt zich ook sim, maar is dat allerminst.
En wat vind je goed? Mooie graphics? Realistische car physics?

Rally Trophy is wat dat laatste beteft één van de betere sims, en ziet er daar naast ook goed uit.
Loadichus schreef op 13 oktober 2003 @ 14:42:
enige titel die ik ken is van: Colin McLean Rally [ofzoiets, moet op elk platform zijn]
Hij vraagt naar de beste rallysim, en jij komt op de proppen met de ENIGE rallytitel die je kent :z
Colin McRae is erg toegankelijk en wordt veel gespeeld. Er is alleen veel kritiek op de physics, auto's driften onrealistisch en voelen soms aan als hoovercrafts.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2003 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Loadichus schreef op 13 October 2003 @ 14:42:
enige titel die ik ken is van: Colin McLean Rally [ofzoiets, moet op elk platform zijn]
Colin McRae Rally ;)

Op de PC heb je eigenlijk niet veel meer dan CMR.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaRc0 schreef op 13 October 2003 @ 14:42:
Op de PC heb je eigenlijk niet veel meer dan CMR.
Op consoles wel dan? Hij vraagt om rallysims en consoles bieden alleen maar arcadespellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op 13 October 2003 @ 14:44:
[...]
Op consoles wel dan? Hij vraagt om rallysims en consoles bieden alleen maar arcadespellen. :)
Op de consoles heb je in iedergeval meer rally spellen dan op de PC en aangezien alleen de PC mij interesseert heb ik niks vermeld over consolespellen.

Rally Sport Challenge is misschien ook wel een aardig spel, vrij nieuw en voor PC en Xbox beschikbaar. Andere platforms misschien ook, maar dat weet ik niet.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 October 2003 @ 14:44:
Hoe kom je hier nu weer bij? En Gran Turismo 3 dan? Op de schademodellen na is dat toch realistischer dan de prut die je op de PC kunt spelen. Hoewel ik je het rally-gedeelte van GT3 kan afraden.

Rally Championship 2000, dat is de beste rally sim. Hier zullen veel mensen het ongetwijfeld mee eens zijn. Stages van 25 minuten en behoorlijk realistische schademodellen. Helaas wel wat verouderd nu vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje oud maar toch: Rally Championship 2000
Vind ik tot nu toe de beste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBuz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-03 19:33
Zonder twijfel Rally Championship 2000. Lange stages en zeer uitgebreid. Ik hoop dat hier nog een vervolg op komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opsomtopic. Dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.