Ik ben vaak bezig op verschillende systemen die allemaal verspreid staan. Soms wil je wel eens een configuratie van de ene naar de andere computer overbrengen. Of bijvoorbeeld voor backup naar een e-mail adres sturen. Ik krijg het alleen niet lekker voor elkaar (ik zou niet weten hoe) ik een 'bestand' even snel vanaf de console naar een email@address.nl stuur. Nu gebruik ik daarvoor een centrale FTP repository waar ik de spullen in dump, maar wil ze het liefste gewoon lekker per mail ontvangen. Oh ja, deze systemen bezitten allemaal een postfix configuratie die zelf mail kan deliveren.
resume: Is er een console commando die een file naar een bepaald e-mail adres kan sturen (als attachment).
[mbt zoeken. Ik heb al veel zoekopdrachten geprobeerd op google groups en GoT maar kan het of niet goed formuleren of niet goed vinden]
resume: Is er een console commando die een file naar een bepaald e-mail adres kan sturen (als attachment).
[mbt zoeken. Ik heb al veel zoekopdrachten geprobeerd op google groups en GoT maar kan het of niet goed formuleren of niet goed vinden]
[ Voor 17% gewijzigd door Jochem op 13-10-2003 14:14 ]