[Devastation] Leest van de verkeerde cdrom *

Pagina: 1
Acties:

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:51
ik heb in mijn computer meerdere CD-ROM stations zitten, en ik heb via station G devastation geinstalleerd. Als ik nu de CD in station G doe en ik wil devastation opstarten dan vraagt is om de CD in station F te doen. EN dat terwijl ik hem geinstalleerd heb via G.

En ik dus geen zin om devastation via station F op te starten in want daar zit mijn brander en die wil ik niet opslijten met het afspelen van gewone CD's. Weet iemand hoe ik devastation zover krijg dat ie wil opstarten vanaf station G?

[edit] sorry, ik ben vergeten een goede topictitel in te typen, kan een MOD dat misschien aanpassen?

[ Voor 10% gewijzigd door Glenfiddich op 13-10-2003 14:04 ]

Catch a smile out there!

Verwijderd

Daemon tools gebruiken : klik

Verwijderd

Je kan in het register (Start -> Uitvoeren -> regedit) zoeken naar Devastation. Veel spellen zetten in het register neer wat precies het pad naar de cdrom is, wat je dan ook kan veranderen.

Mocht je dat niet willen doen dan kan je hem opnieuw installeren, maar dan met de CD in de goede speler :)

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-02 17:42
andere mogelijkheid is om een dummie cd in je brander te stoppen..
gewoon een lege of desnoods een ander spel.. dit wil ook nog wel eens werken..

Bier, Whiskey en Metal!!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Verwijderd schreef op 13 October 2003 @ 17:43:

Mocht je dat niet willen doen dan kan je hem opnieuw installeren, maar dan met de CD in de goede speler :)
dat had ie toch gedaan :?
via g: geinstalleerd en via g: wil hij hem spelen ;)

er zijn wel eens meer spelen geweest die hier last van hadden, maar die kregen later een patch waarmee het verholpen was.
mischien ff e-mail sturen of ze daar ook naar willen kijken bij de volgende patch :?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(