[Monitor]Iiyama scherm doet raar

Pagina: 1
Acties:

• LollieStick
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-05 23:59
Hoi,

Als ik een programma start (bijvoorbeeld Winamp) dan komt er over het scherm over horizontale as naast de winamp player een lichte streep. Als ik Winamp verplaats over het scherm beweegt die streep mee. Als ik dan naar de randen van het scherm kijk trekken deze ook krom. Echter, alleen naast het Winamp scherm.

Nu ik op GoT ben zie ik het ook op volledig scherm en vern**kt het de look van de website een beetje. Net of rechte lijnen kronkelig zijn :?

Aan de videokaart ligt het zeker niet want op andere systemen is het hetzelfde verhaal.

Heel vreemd is dat als ik een screenshot maak met print screen ik het ook zie (of dat dit ligt aan de monitor). Het screenie heb ik op mijn server geplaatst. Als het bij jullie goed is, ligt dat dus aan mijn scherm.

Hebben jullie enig idee waar dit aan kan liggen?
tnx

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:04

job

aangezien ik niets raar zie op die screenshot moet het wel je monitor zijn die raar doet.

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik zie niks ervan in je screenie, denk toch echt dat het een contrast-issue is op de output van je videokaart dit verklaart ook waarom je het ook ziet in je screenie.

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-08 13:25

TwoR

Gekleurde stippen

Volgens mij ziet dat screenshot er heel normaal uit hoor.

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:25

Rival24

I'll Be Back

Dit kan vanalles zijn, bijvoorbeeld een slechte monitor kabel. Of een adapter van je boxen of iets dergelijks wat in de buurt staat wat kan gaan storen.

En heb je misschien het typenummer?

• LollieStick
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-05 23:59
* LollieStick loert even achterop de monitor ;)

MF8617T is het model nummer. Aan de voorkant staat enkel Vision Master 17.
Het is een scherm van 6 jaar oud. Er staan verder geen magnetische voorwerpen rondom de monitor dus daar kan het niet aan liggen. Adapters liggen allemaal op de grond, anderhalf meter onder de monitor. Dat moet toch genoeg zijn lijkt me?

Hopelijk is het geen defect aangezien ik het, enkel 1 keer gezien heb op de school waar ik hem van heb, nog niet eerder gezien heb (monitor kabel zou nog kunnen)
Pagina: 1