Toon posts:

CD brander reageerd niet meer

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dit al gepost bij de hardware afdeling maar daar kreeg ik als tip om het hier eens te proberen (sorry voor de cross-post) dus hier het probleempje:

Toen ik laats RH Linux 9.0 installeerde liep de instalatie vast op een lees fout en moest ik rebooten. Dit is niet zo heel erg maar nu reageerd de cd speler (mijn brander) niet meer.
Ik heb de Cd wel uit de brander gekregen (met dat gaatje op het frontje). En linux met mijn andere (dvd) drive geinstalleerd, nu werkt Linux helemaal naar behoren alleen reageerd de brander nog steeds niet.

Na gezocht te hebben via google en GoT search heb ik nog steeds geen oplossing gevonden.
Ik weet dat dit probleem vaker voorkomt (daarom zit dat gaatje ook voorop de speler) Alleen kan ik nergens vinden hoe ik mijn brander nu weer gebruiks klaar maak.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2003 12:58 ]

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Money for nothin' and your chicks for free

Verwijderd

[hangslot]

Verwijderd

Topicstarter
ja dat zeg ik al in mijn post alleen kreeg ik daar de tip om het hier te vragen

Verwijderd

Na gezocht te hebben via google en GoT search heb ik nog steeds geen oplossing gevonden.
Ik weet dat dit probleem vaker voorkomt (daarom zit dat gaatje ook voorop de speler) Alleen kan ik nergens vinden hoe ik mijn brander nu weer gebruiks klaar maak.
wat heb je al gevonden dan ? wat heb je al geprobeerd ?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dubbel dus ..
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.