Ik krijg binnenkort mijn ASUS P4P800 Deluxe mobo en nu heb ik de specs gelezen en merkte ik op dat de southbridge (via controller) ATA133 ondersteund.
Nu is mijn vraag:
Ik heb een Maxtor 120 GB DiamondMaxPlus 7200 UDMA 133 schijf en een IBM/HITATCHI 60GB DESKSTAR 7200 RPM UDMA 100 schijf.
Verder heb ik een DVD speler en een CD-RW
de IBM 60 GB wordt mijn Windows XP schijf en de Maxtor 120 de rest.
Mooiste is als ik 40GB voor C: (IBM Schijf) en 100GB voor D: (MAxtor) en E: 20 (Maxtor) en dan de niet gebruikte resterende 20 GB van de IBM Schijf software matig mirror met de E: partitie.
Ik dacht zelf de Maxtor aan te sluiten op de PRI_RAID1 op de VIA Controller en de IBM op de PRI_IDE1 met de DVD Speler als Slave en op de SEC_IDE1 de CD Brander.
Gaat dit werken ? Of hebben jullie nog andere suggesties.
Nu is mijn vraag:
Ik heb een Maxtor 120 GB DiamondMaxPlus 7200 UDMA 133 schijf en een IBM/HITATCHI 60GB DESKSTAR 7200 RPM UDMA 100 schijf.
Verder heb ik een DVD speler en een CD-RW
de IBM 60 GB wordt mijn Windows XP schijf en de Maxtor 120 de rest.
Mooiste is als ik 40GB voor C: (IBM Schijf) en 100GB voor D: (MAxtor) en E: 20 (Maxtor) en dan de niet gebruikte resterende 20 GB van de IBM Schijf software matig mirror met de E: partitie.
Ik dacht zelf de Maxtor aan te sluiten op de PRI_RAID1 op de VIA Controller en de IBM op de PRI_IDE1 met de DVD Speler als Slave en op de SEC_IDE1 de CD Brander.
Gaat dit werken ? Of hebben jullie nog andere suggesties.
[ Voor 3% gewijzigd door Tranzy op 13-10-2003 12:40 ]
Ik heb ook een leuke computer..