Toon posts:

Diamond Viper 2 Z200 32 mb

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers, ik zag dat Diamond's nieuwe paradepaartje, de Viper 2, werd aangeboden voor 445. Wat vinden jullie van deze kaart? In Q3A presteert hij op 1024*768 met alle visuals etc. aan beter dan een GeForce, en hij is nog goedkoper ook.
Mij lijkt de 'ultra' versie, met 64 mb ram en hogere kloksnelheid errug geinig voor in een Athlon systeem. Aleen jammer van de T&L die nog niet werkt. Wat vinden jullie van die kaart?

Verwijderd

GeForce heeft betere drivers en T&L support, Viper zou ik niet doen slechte drivers en (nog) geen T&L support.

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

De huidige drivers zijn echt quake3 optimized, en meer niet.
Ik zou zeker wachten tot er betere drivers zijn, als ze al komen.
of quake 3 is het enige wat je speelt (hoewel stond er laatst niet iets op tweakers over beeldvervormingen ?)

• Sander|IA
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06-04 17:01
Het lijkt een aardige kaart maar er zijn nog teveel issues en onbeantwoorde vragen om de kaart nu al aan te schaffen.

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:51

botoo

💀 too old to die young

ik heb ergens gelezen dat er heel gauw (deze maand) een verbeterde Viper II aan komt, en met de Geforce hype van nu zal de prijs ook wel snel zakken :) . ik wacht ff :( tot de prijs zakt :) het lijkt mij toch een aardig kaartje (zeker als de prijs beduidend minder wordt dan die voor een Geforce)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀