Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
hier vind je de hoekprofielen die je waarschijnlijk bedoelt. (insteekhoekprofiel)
van de gewone hoekprofiel, die je kan popnagelen heb ik eventueel een goedkoper adres voor je. Of mag ik dat niet posten?
[ pvoutput | 5760 wp @ O 45° - Z 10° - W 45°]
Ik zoek ze dus een stuk kleiner, iets van 10x10mm en 1 tot 2 mm sleuf om de plaat in te steken.
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
[ pvoutput | 5760 wp @ O 45° - Z 10° - W 45°]

Zoiets bedoel ik maar dan dus een stuk kleiner en een binnenmaat van 1 tot 2 mm. Van kunststof heb ik ze wel eens gezien. Die waren afgerond en ongeveer 10x10 mm.
Via Epia in de auto; www.carpc.nl - 7" VGA Touchmonitor - GPS - Destin/\tor 2 - DC/DC - WLAN
Nog steeds niks kunnen vinden... Weet echt niemand waar ik die profieletjes kan kopen/ online bestellen? Zou voor veel case modders een makkelijke oplossing zijn om eenvoudig en net afgewerkte cases te maken...
Bij Fischer Elektronic heb ik nog steeds niets kunnen vinden...
Via Epia in de auto; www.carpc.nl - 7" VGA Touchmonitor - GPS - Destin/\tor 2 - DC/DC - WLAN
16x16 mm, maar voor welke plaat dikte?Henk B schreef op 19 October 2003 @ 12:56:
Valt toch wel mee met 16x16mm? Het aanbod van dit soort profieltjes is blijkbaar dermate klein dat enige concessies mbt maten wel te rechtvaardigen zijn...
Is dit trouwens wel een hoekprofiel? Want ze hebben ook artikelen waarbij echt hoekprofiel vermeld staat: http://www.dil.nl/NL/details.asp?artcode=HP200
Heb jij (Henk B.) toevallig die dil catalogus in boekvorm met afbeeldingen? Zo ja, kan je wat details geven en evt. een ingescande afbeelding van het artikel wat je gepost had?