Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CM] Waar? Afgeronde schroefloze hoekprofielen...

Pagina: 1
Acties:

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 21:48
Ik ben op zoek naar kwart-ronde hoekprofielen waar je plaatmateriaal in kan schuiven om zo mooi afgeronde hoeken te verkrijgen.

Ik wil van RVS een case maken, zonder dat ik de boven-/zijplaten aan elkaar hoef te schroeven/lassen. Ik weet dat daar profielen voor bestaan die daarvoor ideaal zijn en die er mooi en afgewerkt uit zien. Het hoeft niet perse afgerond zijn, maar rond vind ik mooier.

Weet waar ik die kan krijgen, en het liefst met link naar een foto?

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• Moffin
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-11 20:21
http://www.licht-geluid.n...t.asp?ArtikelGroepID=1010

hier vind je de hoekprofielen die je waarschijnlijk bedoelt. (insteekhoekprofiel)
van de gewone hoekprofiel, die je kan popnagelen heb ik eventueel een goedkoper adres voor je. Of mag ik dat niet posten?

[ pvoutput | 5760 wp @ O 45° - Z 10° - W 45°]

• Swerfer
Ja zoiets bedoel ik, die insteekprofielen, maar dan voor plaatmateriaal van 1 a 2 mm dik.

Ik zoek ze dus een stuk kleiner, iets van 10x10mm en 1 tot 2 mm sleuf om de plaat in te steken.

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• Moffin
  • Laatst online: 24-11 20:21
voor zo ver ik weet zijn die niet te krijgen, ik kan het mis hebben maar als je de binnen kant niet ziet kan je misschien de plaat opvullen met een stuk hout

[ pvoutput | 5760 wp @ O 45° - Z 10° - W 45°]

• Swerfer
Afbeeldingslocatie: http://62.192.114.150/www.meekel.nl/producten/8017h.jpg

Zoiets bedoel ik maar dan dus een stuk kleiner en een binnenmaat van 1 tot 2 mm. Van kunststof heb ik ze wel eens gezien. Die waren afgerond en ongeveer 10x10 mm.

• Henk B
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-04-2023

Henk B

te obl

Fischer Elektronik heeft wel zoiets. Ik kan online zogauw geen plaatjes oid vinden, maar de types zijn " GB 19AL" (enigszinds afgerond, plaatdikte 1mm) en "GB 1AL" (haaks en plaatdikte 2.1mm).

Via Epia in de auto; www.carpc.nl - 7" VGA Touchmonitor - GPS - Destin/\tor 2 - DC/DC - WLAN

• Swerfer
Hmm... Ik kan ook zo gauw niets vinden in hun pdf files... Ik zal er wat meer moeite in moeten steken om die 62 MB aan pdf files door te worstelen :( Misschien iemand anders ergens wat tegengekomen in een winkel, of online te bestellen?

• Swerfer
* Schop *

Nog steeds niks kunnen vinden... Weet echt niemand waar ik die profieletjes kan kopen/ online bestellen? Zou voor veel case modders een makkelijke oplossing zijn om eenvoudig en net afgewerkte cases te maken...

Bij Fischer Elektronic heb ik nog steeds niets kunnen vinden...

• Henk B

Henk B

te obl

Via Epia in de auto; www.carpc.nl - 7" VGA Touchmonitor - GPS - Destin/\tor 2 - DC/DC - WLAN

• darkdesign
  • Niet online
@henk B is die niet een beetje groot?

• Henk B

Henk B

te obl

Valt toch wel mee met 16x16mm? Het aanbod van dit soort profieltjes is blijkbaar dermate klein dat enige concessies mbt maten wel te rechtvaardigen zijn...

• Swerfer
Henk B schreef op 19 October 2003 @ 12:56:
Valt toch wel mee met 16x16mm? Het aanbod van dit soort profieltjes is blijkbaar dermate klein dat enige concessies mbt maten wel te rechtvaardigen zijn...
16x16 mm, maar voor welke plaat dikte?

Is dit trouwens wel een hoekprofiel? Want ze hebben ook artikelen waarbij echt hoekprofiel vermeld staat: http://www.dil.nl/NL/details.asp?artcode=HP200

Heb jij (Henk B.) toevallig die dil catalogus in boekvorm met afbeeldingen? Zo ja, kan je wat details geven en evt. een ingescande afbeelding van het artikel wat je gepost had?

Pagina: 1