Ik maak een werkstuk over toekomstbeelden en visies en ik gebruik daarvoor de film'"The Matrix". Nu wilde ik bij mijn digitale product een paar voorbeeldfilmpjes zetten en daaronder de visie van de maker etc. Ik heb dus de divx van the matrix en ik kan met behulp van virtual Dubt perfect kleine stukjes film halen uit die divx. Maar dan nu het probleem.., ze zijn veels te donker als je ze afspeelt met windows media speler. (geripped in divx5.01)
Ik kan mijn leraar niet vragen om totaal andere codecs te installeren, ja, de divx codecs dat wel, maar dat is tegenwoordig haast standaard. Ook moet het windows media speler zijn, want het komt in html te staan. Dus de opties veranderen in windows media speler zit er dan ook niet in.
Wat ik dus wil is het stukje film lichter uit de divx rippen. Dit lukt trouwens wel als ik het naar uncompressed doe (is het al een stuk lichter), maargoed..., het wordt dan allemaal iets te groot
Hoe kan ik dit doen?
Ik kan mijn leraar niet vragen om totaal andere codecs te installeren, ja, de divx codecs dat wel, maar dat is tegenwoordig haast standaard. Ook moet het windows media speler zijn, want het komt in html te staan. Dus de opties veranderen in windows media speler zit er dan ook niet in.
Wat ik dus wil is het stukje film lichter uit de divx rippen. Dit lukt trouwens wel als ik het naar uncompressed doe (is het al een stuk lichter), maargoed..., het wordt dan allemaal iets te groot
Hoe kan ik dit doen?
BF1: Don-Panio