Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Rheostat] Vantec Nexus met Rood-blauw gezocht !

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.virtual-hideout.net/reviews/vantec_nexus_controller/15.JPG

deze rheostat was er bij mijn weten ook dat hij kleurt van blauw --> rood, ik kan deze echter nergens vinden?!

vergis ik mij nou ? of heb ik gewoon niet goed gekeken.

Ik bedoel wel de versie met ringen om de knoppen, NIET met ledjes erbij

op hun website www.vantecusa.com is hij _ook_ niet te vinden

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2003 12:13 ]

• jazz
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-04 13:28
Vantec Nexus 201 Fan Control Black
Vantec Nexus 201 Fan Control Silver

voor 26 euri :)

Check informatique.nl bijvoorbeeld, maar er staat niet bij dat de ledjes veranderen.

[ Voor 19% gewijzigd door jazz op 13-10-2003 12:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nexus Fan Controller connects up to 4 fans and allows you manually adjust the fan speed and noise level.  The fan speed is determined by the variable speed potentiometer settings which vary the voltage of the fan from 7V-12V. Each channel will support 15-18W.  Blue LED lights combine perfectly with the Black or Silver housing.  Nexus Fan Controller is great for Large CFM fans and fits perfectly in your standard 5.25' drive bay.   

dat model kleurt dan toch niet van rood -> blauw en andersom ;)

er worden op hun page 2 modellen besproken ... 201 en 205 beide hebben echter geen vermelding van kleurwisseling :(

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2003 12:19 ]

• Silentpuma
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-10 09:20

Silentpuma

To much mind...

Use the Search Luke...

Verwijderd

Topicstarter
... moet ik er nou perse bij vermelden: "kheb me de pleu* gezocht?"

ja natuurlijk heb ik dat gebruikt ik ben niet nieuw hier ;) :+

Verwijderd

rheobus van sunbeam heeft leds die verkleuren van rood naar blauw bij een spaning van 7 volt... alleen die hebben niet zo'n mooie ring om de knoppie's zitten..
Pagina: 1