[XP] Trust 750 LCD drivers

Pagina: 1
Acties:

• Facer
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Facer

Ken net.....

Topicstarter
Ben bezig met het installaren van de trust 750 LCD. De webcam functie van de camera werkt maar zodra ik de camera als storage device zet dan ziet windows dit en wil daarvoor de drivers installeren.

Deze drivers staan niet op harde schijf en ook niet op de CD die bij de camera zaten. Via google kreeg ik ook geen resultaat. :(, behalve wat linux problemen..

De naam van de drivers die windows zoekt is: Iidigat l acemar
In de handleiding staat dat deze drivers voor de removable storage zorgen.

Wie weet hoe ik aan deze drivers kan komen ?

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Via de Trust site kom ik op een nieuwere versie van de drivers, heb je die al geprobeerd? Misschien zitten ze daar bij geleverd. URL: http://download.trust.com/drivers/CAM_PHOTO/13404_01.exe

• kweenie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 16:24
In windows XP wordt het automatisch een 'harde schijf'. Hij installeert dan alleen extra software de eerste keer die je eigenlijk niet nodig hebt. (ik tenminste :P)

[ Voor 11% gewijzigd door kweenie op 13-10-2003 12:14 . Reden: Foutje :P ]

• Facer
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Facer

Ken net.....

Topicstarter
Ja dat dacht ik dus ook kweenie maar helaas bij deze camera dus niet...... :(
Maar Aikeleer ik heb de software verwijderd en er weer opnieuw opgezet maar dit heeft niet geholpen. Tevens als ik de camera installeer dan draai ik de setup en sluit de camera aan waardoor ik een vraag krijg of ik de camera driver wil installeren als ik dan automatisch doe dan werkt dit niet.... Wel als ik naar c:\program files\common files\trust750\ ga dan kan ik drivers selecteren maar de removable device software staat hier niet bij

Tevens op een andere XP machine gedaan hierbij dezelfde fout....
Bij een 98 machine verloopt alles vlekkenloos de setup draait en de camera wordt gelijk gevonden..... :?

[ Voor 16% gewijzigd door Facer op 13-10-2003 12:42 . Reden: Op andere pc getest ]