Toon posts:

133 mhz fsb wil niet op amd athlon xp 2000+ (of 1800+)

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik kan mijn computer maar niet op meer dan +/- 110 mhz fsb laten lopen. Nu zag ik in meerdere Topics het zelfde probleem maar niemand had er een goed antwoord voor. Allemaal hebben ze een msi kt4v met een amd athlon xp 1800+ of 2000+. Ik heb alles geprobeerd met het voltage geheugen multiplier. Cooling (hele sterke) er opnieuw op gezet. Nix werkt. Ik heb het ook al eerder gehad maar het was voorbij toen ik met een chagrijnige kop mijn cpu 85 graden heb laten worden. Nu wou dat ook maar niet. Bios resetten helpt trouwes ook niet.

Weet iemand hier meer van??? Tnx voor mogelijke replies

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

We kunnen weinig met zo'n topicstart. Het kan vooralsnog van alles zijn (voeding, geheugen, mobo) en je kan jezelf prima verder helpen met behulp van de FAQ van dit subforum :)

Lees wel het Beleid van dit subforum door, mocht je hierover een nieuw topic willen openen. Daarin staat namelijk duidelijk uitgelegd hoe je een "Help, mijn PC doet het niet" topic dien te openen B)

Verder raad ik je ook aan om de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) te doornemen om een beter beeld te krijgen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Trouwens, ik heb jou maar een mailtje gestuurd nav je posthistorie. Check je mailbox dus :)

Dit topic is gesloten.