Toon posts:

[nieuwspost] Twee spelfoutjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
nieuws: Sony bevestigt productie Cell-processor in 2005
Op Ars Technica kunnen we lezen dat Sony in de tweede helft van 2005 wilt
Dat moet uiteraard Sony (...) wil zijn

Verder staat er in het hele artikel consequent Playstation, maar dat klopt niet: de officiële naam is nog altijd PlayStation :)

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Typo is iig aangepast. Die naamgeving verander ik nog even niet, omdat het misschien bewust zo gedaan is? :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie niet in waarom dat expres gedaan zou worden: het gaat om de merknaam PlayStation, en dat is altijd al met een hoofdletter S geschreven door Sony. En 't gaat hier ook gewoon om de opvolger van de PlayStation2 :)

• Ralph Smeets
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:39

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

Het is in ieder geval expres gedaan ;). Voor het schrijven van termen en merknamen hebben we een interne FAQ voor nieuwsposters waarin staat dat we Playstation moeten gebruiken. Misschiens dat we intern deze regel misschiens moeten veranderen, maar tot dan blijft Playstation volgens de richtlijnen van T.net gewoon staan :)

Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Misschien dat dat dan beter aan die interne FAQ aangepast kan worden, want normaliter worden er volgens mij gewoon de namen gebruikt zoals de fabrikant ze aanduidt (kan het mis hebben hoor). Ik vind het in ieder geval wel beter staan op die manier.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De 'interne' FAQ heeft een tijd geleden nog een update gehad (en recentelijk ook nog eens zo te zien), maar wij schrijven fabrikant- en productnamen zoals wij ze schrijven. Het moet natuurlijk geen hoofdletter-festijn worden met namen, want dan worden ze zowiezo met alleen een hoofdletter aan het begin geschreven.

[ Voor 1% gewijzigd door Cookie op 13-10-2003 20:21 ]

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-01 14:13

T.T.

Sowieso

offtopic: sowieso (vandale)
so·wie·so (bw.)
1 hoe dan ook => überhaupt
:)

• Jurroon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Jurroon

is having fun

Kssst, jij!!! Val onze supermeuker niet lastig ja :P

Ik kan wel beloven beter mijn best te doen, maar ik kan niet beloven dit ook te bewerkstelligen

Pagina: 1