Toon posts:

Sap en Intranet

Pagina: 1
Acties:
  • 85 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ben voor school bezig met een opdracht waar ik niet uit kom. Ik weet eigenlijk heel weinig van intranet en Sap, daarom kom ik bij jullie.

De opdracht is om het intranet aan sap te koppelen. Ik moet weten welke programmeertalen daarvoor kunnen worden gebruikt, welke grafische eisen en wat voor soort database er moet worden gebruikt. Het belangrijkste is dat het allemaal compatible met elkaar dient te zijn.

Hebben jullie enig idee of kunnen jullie mij een schopje de goede richting in geven.

Thnx!

Verwijderd

Wij gebruiken hier op school SAP via de intranet server, we hebben ook een SAP versie die via de browser werkt. Volgens mij komt er niet veel bij kijken.

De grafische eisen zijn niet zo moeilijk, 800x600x16 moet genoeg zijn.

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

^^^ Dat is geloof ik genoeg info als schopje :D

Daarnaast natuurlijk de rest van sap.com - lees ook vooral de simpele marketing documentjes, leest makkelijker ;)
Zaken die je zeker wilt opzoeken wat ze inhouden: BAPI, RFC, XML, ABAP.

Clientside eisen: als je comfortabel IE kan draaien zit je goed. Zie verder ook SAP.com ;)
Welke DB: wat je nu al draait om SAP draaiend te houden.

offtopic:
Moet je voor de grap eens alles proberen te lezen, wordt je he-le-maal gek :o
/me heeft nog een hernia van het sjouwen

Maar goed, SAP zelf biedt meer dan genoeg info, daarnaast staat de bibliotheek vol met boeken over SAP en intranet, dus je huiswerkopdracht moet je zo goed kunnen maken, succes :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.