Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Dan moet je een client printer aanmaken in zijn Citrix omgeving. Dus kies voor add printer en dan network printer. Als het goed is (hangt denk ik af van hoe de omgeving is ingesteld) zie je bij het browsen dan de client staan. Dan kan je de printer toevoegen.
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
Ja dit is mogelijk, zie onder andere Shuriken's verhaal. Het is echter ook erg afhankelijk van de manier waarop de server geconfigureerd is. Neem dus even contact op met de beheerder van de server in Japan
Yup client printing is de oplossing, check wel of de lokale printer wel GOED wordt ondersteund door Citrix, anders gaat het je veel hoofdbrekens kosten.
Negen van de tien (vooral HP) printers kunnen onder NT4 een bsod veroorzaken. Zolang je generic NT4 drivers gebruikt, gaat het meestal wel goed.KillerAce_NL schreef op 13 October 2003 @ 13:11:
Yup client printing is de oplossing, check wel of de lokale printer wel GOED wordt ondersteund door Citrix, anders gaat het je veel hoofdbrekens kosten.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson