Kleinste flatbed scanner?

Pagina: 1
Acties:

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Topicstarter
Ik ben op zoek naar de kleinste a4 flatbed scanner. Nou zou ik het liefst willen dat die niet veel kleiner is dan een A4 (210 bij 297mm; de dikte maakt me niet zoveel uit). Ik dacht aan de Canon Lide50 .. (hier de prijs btw)... afmetingen 258 x 374 ..
Vind ik nog vrij groot. Iemand andere opties?
Al op GoT gezocht .. maar niks gevonden. Als je googlet dan krijg je allemaal reclame praat.. van dat deze of gene de kleinste scanner is.. maar dat blijkt bij het bekijken van de specs dan weer niet te zijn.
btw zoek een zo kleine scanner ivm ruimte gebrek.

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-05 10:21

slaay

Natuurbeleven.com

Zoek eens op notebook scanners. Mogelijk dat je dan de kleinste versies tegen komt!

Dich bis echt unne foëzen haas

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02:03

MaDLiVe

.-Observer-.

Je hebt notebookscanner waarbij je het papier niet op een flatbed legt maar waarbij er een soort lade is. (paper input over rolletjes) die schelen ook wel in formaat.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:02

Exirion

Gadgetfetisjist

Die Canons kun je meestal op hun kant zetten. Wat is dan het probleem nog? Ik heb zelf een 3 jaar oude N656U en die bevalt super. Ze zijn erg plat (de LIDE modellen zijn erop gebaseerd) en scannen beter dan HP's uit dezelfde prijsklasse.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:08

Tjark

DON'T PANIC

Ik heb ze eigenlijk nog niet kleiner dan die van Canon gezien (let wel: A4 flatbeds).

't mooie van die moderne Canons is dat ze ook hun stroom van USB halen: zit er nog maar 1kabeltje achter aan je scanner. Bij mijn oudere Canon heb ik ook nog een stroomadapter.

Dus als je die Canon nog te groot vind: berg je 'm ergens anders op. Heb je 'm nodig: sluit 'm even aan op de USB aan de voorkant en berg 'm daarna op. :)

*insert signature here

Verwijderd

Waarom staar je je blind op de grootte? Ik zou kijken naar de kwaliteit die je kunt krijgen voor niet teveel geld. Flatbed scanners zijn al VEEL kleiner dan vroeger, ik heb hier nog eentje van 10cm hoog, go figure. Met dat in je achterhoofd kan je best happy zijn met een willekeurige A4 scanner van nu. Het zal een centimetere schelen hier en daar, maar om daar nou je aankop van af te laten hangen...

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Topicstarter
Exirion schreef op 13 oktober 2003 @ 14:11:
Die Canons kun je meestal op hun kant zetten. Wat is dan het probleem nog? Ik heb zelf een 3 jaar oude N656U en die bevalt super. Ze zijn erg plat (de LIDE modellen zijn erop gebaseerd) en scannen beter dan HP's uit dezelfde prijsklasse.
werkt dat een beetje.. op zijn kant?

Ik wil niet van die notebook scanners.. dat zijn toch van die feeders? ..

btw moet nog wel een goede prijs zijn.. niet al te duur dus.

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:08

Tjark

DON'T PANIC

samenvattend: koop zo'n canon of koop niks.

daar komt 't op neer. Veel kleiner worden ze niet, en betere prijs/prestatie is er ook niet.

En nee, je kan ze niet op hun zijkant gebruiken.

[ Voor 4% gewijzigd door Tjark op 13-10-2003 20:31 ]

*insert signature here

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:02

Exirion

Gadgetfetisjist

henkleerssen schreef op 13 October 2003 @ 15:11:
werkt dat een beetje.. op zijn kant?
Je zet 'm alleen op z'n kant als je 'm niet gebruikt uiteraard 8)7

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• sjoerdb2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-05-2025
Ik kan zelfs op zn kant scannen, zelfs een pasfoto verschuift niet als je em kantelt.

Dit stond bij mij ook op de doos trouwens dat ie op zn kant kan scannen, maar erg praktisch is het niet.

Verwijderd

mah, ik snap niet wat je moelijk doet om de paar centimeters.

Ik heb laats me HP scanjet II vervangen voor de scanjet 5370C erg fijn ding en erge goeie sofware van HP. (Alleen in vector systeem inscanne stelt niet zo heel veel voor, de rest is wel erg goed geregeld.)

Zet hem anders maar op de grond naast je computer, die scanners van tegenwoordig kan je wel overal kwijt.
Pagina: 1