Toon posts:

probleem Studio DV plus onder Windows XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met het installeren van een pinnacle stuido DV plus kaart onder Windows XP. Ik kan geen drivers vinden voor deze kaart in combinatie met Windows xp.
De kaart lijkt ook wel niet herkend te worden in het OS (zie geen firewire poorten in device manager) terwijl hij het onder Windows 2000 perfect deed.
Ik heb een paar vragen dus:
- Wie heeft er een tip om deze kaart te installeren onder windows XP.
- Wie weet waar er goede drivers staan voor Windows XP en/of welke drivers ik moet gebruiken en welke vooral niet!

Verwijderd

Topicstarter
Klein kikje

• monterey
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11-2025
http://www.pinnaclesys.co...20version%208&page_id=449

hier moet het mee lukken werkt hier ook.

Verwijderd

Topicstarter
Zitten daar dan ook drivers in??
Mijn firewire poort wordt wel herkend maar mijn twee andere poorten niet?

Verwijderd

Topicstarter
Deze werken niet dit is een installatie pakket voor Versie 8 hier draai ik versie 7.
Mijn firewire poorten zijn geinstalleerd er staat nog een uitroepteken bij:
Pinnacle Systems Studio AV/DV E4
pinnacle systems Studio AV/DV overlay
weet iemand of hier nog wat voor is !

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Over firewire:
Ik had eerder zo'n pakket bij iemand mogen installeren en die gebruiken gewoon de OHCI compliant FireWire drivers. In je \windows\inf staat 1394.inf, dit bestand zorgt ook voor de OHCI driver, die dus wel standaard in XP zit.
Zoek desnoods even met je device manager, hij hoort gewoon te werken met die drivers.

De andere 2 poorten:
Overlay? Het lijkt me eerder dat dat te maken heeft met de software. Je kan als het goed is op de pinnacle site wel de laatste Sudio downloaden, worden daarmee geen drivers geinstalleerd?

edit:
Is dit niks?
Studio Deluxe Hardware Installer, Fixes Studio Deluxe installer problem with E4 devices.

[ Voor 51% gewijzigd door Laurent op 14-10-2003 18:36 ]

Verwijderd

Topicstarter
Deze hardware installer heb ik ook gebruikt maar werkt niet ook heb ik studio DV7 ge-update naar versie 7.15. ik denk dat ik die machine maar weer ga installeren op W2K. In ieder geval bedankt Aikeleer
Pagina: 1