Draytek 2600, verbinding valt weg

Pagina: 1
Acties:

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:52

seninha

god's right foot

Topicstarter
Ik heb hier een raar probleem.
De laatste tijd is het zo dat als ik verbinding wil maken met m'n server , ik een fout melding krijg. Ga ik proberen om op het net te komen dan gaat dat ook niet.

Het enigste wat help is om de modem/router uit en aan te zetten :?

Eerst dacht ik dat het aan Cistron lag , dat ze misschien aan het onderhouden waren, maar aangezien ik dus niet eens verbinding krijg in m'n eigen netwerk sluit ik dat uit.

Iemand enig idee waar ik moet zoeken om dit probleem op te lossen.

iRacing Profile Flickr

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Heb je al eens naar de online tijd gekeken op de webserver van je Draytek ? Zou me niks verbazen als ie elke keer wegvalt na 4 uur en 1 minuut. Bekend probleem van de Draytek 2600 icm BBned in sommige delen van het land. Ik heb er hier ook last van en nog altijd geen oplossing van Draytek gehad. Gelukkig heb ik 2 adsl modems :)

Probeer ook eens de nieuwste firmware erin te flashen, misschien helpt dat iets.

https://discord.com/invite/tweakers

• seninha

seninha

god's right foot

Topicstarter
Ik zal dat vanavond even nakijken, en gelijk de nieuwe firmware flashen (ben nu op mn werk)

Maar ik vind het wel raar dat het sinds kort gebeurt, eerst had ik daar geen last van.

Weet je of er op de site van draytek iets hierover staat :?

iRacing Profile Flickr

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
alleen in het forum

https://discord.com/invite/tweakers

• seninha

seninha

god's right foot

Topicstarter
Ja, dat zag ik ook. Ik zag dat er meerdere Firmwares waren, de laatste is de 2.5.

Alleen weet ikniet welke ik moet nemen, de UK , UK2 of die ene zonder UK erachter :?

iRacing Profile Flickr