Hallo ik ben beetje linux newb mar heb voor windows tijdperk wel veel in ms-dos lopen knoeien; recentelijk *uche* 2 sites in elkaar gephp'ed naja je kent het wel;
heb verse install van rh9 doet het perfect, op de recent aangekoppelde apparaten na.
in redhat9 bij hardware browser worden deze apparaten gewoon herkend..
als iemand me ken vertellen hoe ik die kpn webvox
(hardwarebrowser: AVM CmbH ISDN-Connector TA (AVM = duits en las laatst dat webvox duitse fabrikant heeft)) werkend krijg
heb ook een kpn fiore linkfax 10 plus, is van olivetti, winxp drivers van jet-lab400@ schijnen er ook op te werken ken er voor linux helemaal niets voor vinden
hij vind m wel gewoon in hardwarebrowser maar testpage proberen doet ie gewoon helemaal niets.. alleen de printer queue volstouwe
en heb ook een aiptek pen cam trio (hardwarebrowser: vls vision ltd. aiptek pencam 1) als ik camera tool opstart krijg ik "could not claim the usb device; could not initialise camera"
btw: ken het wezen dat hij het in gPhoto gewoon doet
mijn usb controller is onboard en die geeft hardwarebrowser weer als '82371AB/EB/MB PIIX4 USB'
ik snap hier weinig van en googlen heeft me niets verder geholpen :cry:
ik ben het spoor bijster
oja
heb wel webvox drivers voor suse 8.1 gevonden maar die schijnen handmatig te moeten worden geintregreerd en daar snap ik dus helemaaaaal de ballen van 
ken wel met de shell overweg trouwens alleen compilegebueren enzo is algebra voor mij
heb verse install van rh9 doet het perfect, op de recent aangekoppelde apparaten na.
in redhat9 bij hardware browser worden deze apparaten gewoon herkend..
als iemand me ken vertellen hoe ik die kpn webvox
(hardwarebrowser: AVM CmbH ISDN-Connector TA (AVM = duits en las laatst dat webvox duitse fabrikant heeft)) werkend krijg
heb ook een kpn fiore linkfax 10 plus, is van olivetti, winxp drivers van jet-lab400@ schijnen er ook op te werken ken er voor linux helemaal niets voor vinden
en heb ook een aiptek pen cam trio (hardwarebrowser: vls vision ltd. aiptek pencam 1) als ik camera tool opstart krijg ik "could not claim the usb device; could not initialise camera"
btw: ken het wezen dat hij het in gPhoto gewoon doet
mijn usb controller is onboard en die geeft hardwarebrowser weer als '82371AB/EB/MB PIIX4 USB'
ik snap hier weinig van en googlen heeft me niets verder geholpen :cry:
ik ben het spoor bijster
oja
ken wel met de shell overweg trouwens alleen compilegebueren enzo is algebra voor mij
[ Voor 10% gewijzigd door bartie op 13-10-2003 07:34 ]