ik heb twee account en wil graag de oudste gebruiken.

Pagina: 1
Acties:

• MrBaggins
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-11-2022
Ik heb mijn nieuwe account twee jaar geleden aangemaakt, omdat ik mijn oude account niet meer kon gebruiken wegens wijziging van het email adres. Ik heb daar al eens contact over gezocht met de mods, maar geen reactie op gehad.
Sinds kort ben ik weer actief op GOT. Nu zou ik graag willen weten of het mogelijk mijn oude mrbaggins account weer te gebruiken. En de gegevens van het "nieuwe" _mr_baggins_ account over te zetten of zo.
Het bewijs dat het allebei accounts zijn die ik heb aangemaakt kan ik alleen geven aan de hand van het icq nummer dat het zelfde is. En aan het feit dat de homepage url van het mrbaggins account (mrbaggins.spedia.net) feitelijk naar mijn website mrbaggins.homelinux.com doorgelinkt is.
Als jullie nog vragen hebben hoor ik het graag. In ieder geval alvast bedankt voor de moeite.
:)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ik heb daar al eens contact over gezocht met de mods, maar geen reactie op gehad.
Hoe en wanneer dan?

In principe kun je in zulke gevallen gewoon naar gathering(a)tweakers.net mailen. Dan kom je in contact met alle LA-dokters :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Naast bovenstaande: Een mrbaggins zie ik niet, heb je het over mr_baggins? Deze heeft namelijk noch hetzelfde ICQ nummer noch je website :)

Zo niet; wat is dan je eerdere account en weet je nog welk e-mailadres je bij die andere account had?
Jouw naam overzetten is dan volgens mij geen probleem :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-12-2025

curry684

left part of the evil twins

* curry684 hoort operaties? Moet ik opereren? Roept u maar wat en waar :)

Professionele website nodig?

• curry684

curry684

Er is iig geen account met hetzelfde ICQ nummer bekend hier? :?

• MrBaggins
Ik heb met mijn dikke hoofd niet verder gekeken dan mijn neus lang is. Dit betreft niet mijn account op GOT maar op tweakers.net. Het account dat ik op GOT heb zou ik overigens ook graag veranderen naar MrBaGgInS, om het gewoon simpel te houden (hé ik wordt oud en vergeetachtig). Volgens mij heb ik Femme hier anderhalf jaar geleden of zo ooit eens een mailtje over gestuurd. Maar zoals ik als, ik ben vergeetachtig, dus zo heel precies weet ik het niet meer. Enniewee, als dit geregeld kan worden hoor ik het graag. Als ik hier zelf actie moet ondernemen, is dat uiteraard geen punt.

• curry684

curry684

Aha :)

* curry684 trapt naar Frontpage Algemeen

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-03 18:06
ik zal eens even voor je kijken :)

• Teckna
we kunnen posts niet overzetten.
wel heb je de volgende accounts nieuwe en de oude welke wil je gelocked hebben en welke wil je gebruiken met welke nick :)

• MrBaggins
ok. Volledig terecht, ik heb het verhaal doorgelezen en het volgende gedaan;

Ik bleek niet, zoals ik dacht twee, maar drie accounts te hebben (excuses voor de database vervuiling)

Te weten:

_mr_baggins (GOT)
_mr_baggins_ (tweakers.net)
mrbaggins (tweakers.net)

de eerste twee accounts heb ik nu gemerged. Het derde account kan ik niet mergen, dat account heb ik tijdens mijn pionerings dagen op het internet aangemaakt (drie jaar geleden).

Het bijbehorende email adres van internet Noord is niet meer van mij (internet noord heet inmiddels zelfs Ision)

Ik wil al die nicks met underscores kwijt, en weer gewoon door het tweakers leven gaan als MrBaGgInS. Betekent dus concreet; locken van het mrbaggins account. Renamen van het _mr_baggins account naar MrBaGgInS.

• Teckna
ok dan gaan we dat doen :)

ow en dat is klaar :P

[ Voor 33% gewijzigd door Teckna op 13-10-2003 13:05 ]

• MrBaggins
thx. u is een goed mens.

• Harm
  • Niet online
Je mag nu zelf nog in SeM een nickchange voor GoT aanvragen :). Dat kunnen wij namelijk niet voor je doen.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

_Mr_BaGgInS schreef op 13 October 2003 @ 12:36:
Het account dat ik op GOT heb zou ik overigens ook graag veranderen naar MrBaGgInS, om het gewoon simpel te houden (hé ik wordt oud en vergeetachtig).
Als je oud wordt, zou je die MrBaGgInS te BreEzAh vinden en gewoon MrBaggins doen >:)

Maar ook op GoT: done & veel plezier ermee :)

edit:

Hoi Harm :w

[ Voor 4% gewijzigd door F_J_K op 13-10-2003 13:25 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• MrBaggins
bedankt voor de snelle actie. Werkt als een tierelier.

offtopic:
Als je een keer een nick hebt, zit je er aan vast. Als ik dat nog wil veranderen, moet dat op zo veel plaatsen. Daar heb ik gewoon geen zin in.
Pagina: 1