Toon posts:

[Win2K] Creative SB PCI 128 werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
het is alsvolgt,
ik heb wegens ruimte tekort een nieuwe HD gekocht dus dacht ik dan gooi ik op die oude weer eens windows zodat ik wat meer kan gamen
afijn win2k installeerde prima naar wat kleine akkefietjes, alleen mn geluidskaart zit me te irriteren.
win2k heeft de drivers er niet voor en op de creative site kan ik ook niks vinden :/

onder linux werkt ie wel prima, is het misschien omdat ik mn PC heb overgeclockt of is het iets anders, heb de meest recente updates geinstalleerd etc etc geen resultaat
hij heeft wel gewerkt, althans dat denk ik :P ben vergeten of dat nu een andere kaart was of niet :P

Verwijderd

Topicstarter
OMG OMG OMG, vraag je aan je broer wat voor kaart je nou ook alweer had omdat je te lui bent om hem eruit te slopen zegt hij `ja je een Creative PCI 128` nadat je de originele CD heb gebruikt en het nog niet werkt sloop je hem er toch maar uit
en ja hoor wat denk je tis geen PCI 128 tis een SB Live! dus nu maar ff die drivers proberen

• bogy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-04-2025

bogy

Show me what u got!

dacht het al, een sb128 installeert win2k met z'n eigen drivers ... :)

best altijd de code op de chip gebruiken (CTxxxx of CMxxxx), dan weet je direct wa je moet hebbe

Volg BoGy's Visie op http://dcnet.be/praten. Op deze blog kan je eens wat anders lezen als op een ander...