Toon posts:

Thermaltake Hardcano 9 Vraag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal ik heb laatst een thermaltake hardcano 9 besteld
maar ik wil graag het volgende weten zit er verlichting in het display zodat je in het donker het display ook kan aflezen ik kan dit niet in de reviews vinden ook de search bij google kan ik het antwoord hierop niet vinden

OP de thermaltake site hebben ze bij de xaser kasten ook een hardcano 9 inzitten deze geeft blauw licht maar die heeft een zwarte rand en die van mij een zilver/grijse rand kortom ik kom er niet uit.

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen _/-\o_

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2003 23:44 ]

• Carp_Hunter
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-02 16:36

Carp_Hunter

aka KiLLsLesS

De Hardcano 9 is idd de versie met verlichting. Deze is blauw bij normaal gebruik en als de alarm temp overschreden word word het rood.

De XASER3 kasten hebben en hardcano8 (en die heft dus geen achtergrond verlichting)

-KiLLALoT- -Guild Wars Player LLL en WauS- -System- & -Server

Verwijderd

Topicstarter
oke erg bedank Carp_hunter

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2003 00:36 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu die thermaltake hardcano 9 maar er brandt geen licht bij het display ook zijn er 2 van de 4 fan controllers niet goed je moet ze indrukken dan doen ze het pas dus die gaat terug naar alternate ik weet nu niet of het licht kapot is of dat hij het niet heeft in iedergeval weet ik niet of ie licht geeft.

Als iemand mij verder kan helpen Graag |:(

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2003 00:38 ]

Verwijderd

Hangt vanaf eigenlijk. Ik heb een V1000a Black maar die heeft geen backlite. De V2000 wel.
Dus ik heb zelf geen idee als je het los koopt. Check it out and ask!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:38

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

ik heb de v2000a en ook geen bakclight hoor.... zit er gewoon niet in.. bij geen enkele "9"

www.google.nl

Verwijderd

Topicstarter
oke bedank guys

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.thermaltake.com/images/cases/products/lanfire/1st/features/BlueLight.jpg Correctie: Lanfire heeft backlight.

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:38

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

en de "gewone" xaser 3 kasten niet :) ook de losse hardcano niet :) case closed :D

www.google.nl

Verwijderd

Topicstarter
oke thanks for the info
Pagina: 1