Toon posts:

Sinds installatie router geen mail meer

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag mijn internet verdeeld over 2 computers. Dit het ik gedaan met een sitecom Broadband Router. Hij doet het opzich wel maar er zijn toch wat problemen. Sinds deze installatie kan Outlook geen verbinding meer maken met de mailserver. Ook werkt het downloaden bij direct connect niet meer. Wie o wie kan mij helpen?
Ik heb trouwens kabel internet van @home.

• cdgrit
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:28
Je moet als mailserver even mail.home.nl instellen. Staat nu waarschijnlijk op mail of niet?

Originele startpagina - Stadindex.nl

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat staat hij inderdaad, maar mail.home.nl heb ik ook geprobeert maar dat levert ook geen succes op.. :S

• cdgrit
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:28
Nu heeft de mailserver van @home op dit moment wel problemen. Zie ook [rml]Het grote @home problemen topic [ deel 4][/rml].

Kun je wel pingen naar mail.home.nl?

Originele startpagina - Stadindex.nl

Verwijderd

Topicstarter
Jah, pingen doet hij wel... Ik vind het vreemd
Het downloaden bij direct connect doet hij trouwens wel op mijn computer, misschien dat hij op de computer beneden opnieuw geïnstalleerd moet worden ofzo. Morgen maar ff uitproberen.

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:23

Mentalist

[avdD]

Dit soort problemen horen eigenlijk thuis in Network Troubleshooting, maar voordat je probleem een topic aldaar waardig is moet je toch echt eerst zelf het een en ander uitproberen, dat word nu eenmaal van je verwacht op GoT (zie ook : Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)). Heb je bijvoorbeeld (zover nodig) porten geforward?

Kijk anders eens in Hoe deel ik Internet ? en Het Grote Poortmappingsverhaal en zoek ook zelf eerst even :)

Geef dan, wanneer je een topic opent in het juiste forum, duidelijk aan welke info je al gevonden hebt, wat je al geprobeerd hebt en in hoeverre dat werkt, en meer gegevens over de spullen die je gebruikt. B.v. : wat voor modem, wat voor OS. Dan kunnen wij je veel beter helpen ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Mentalist op 13-10-2003 02:14 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.