Gekopieerde DVD's lopen vast

Pagina: 1
Acties:

• DannyXP1600
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05:17
Wanneer ik een DVD 9 rip met smartripper of DVD decrypter en daarna omzet met DVD2ONE zodat het op 1 schijfje past, dan werkt de film vanuit de HDD wel (PowerDVD open DVD files on HDD) maar zodra ik het met Nero (6) gebrand heb op een DVD niet meer. Niet helemaal tenminste, na een anderhalf uur ofzo is het opeens niet meer te lezen volgens PowerDVD. Ik heb dit getest met een Nec 1300 op DVD-R schijfjes van Nashua (ik heb LOTR geprobeerd en LOTR 2 Towers) en nu Matrix Reloaded op een DVD+R van Fuji...
Die Nashua DVD-R zijn trouwens alleen maar op m'n Nec te branden, op m'n Toshiba DVD-R brander worden ze niet herkend als leeg medium. Hiervoor heb ik (erg dure!) Sony DVD-R's, maar deze heb ik nog niet uit geprobeerd met een DVD film, wel vol met Xvid en .mpg films die het wel allemaal doen...

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-03 16:12
ook wel eens gehad. Gewoon op een lagere speed gefikt, en toen ging het wel goed, ook op het eind.

Mn stand-alone-super-elcheap-dvd vreet gewoon echt alles _O_ , dus daar hoef ik t niet voor te doen ;)

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Nashua = PRINCO waarschijnlijk en pure crap :'( Nero 6 is ook klote voor Video DVD's. Heb ik ook problemen met skippen in PowerDVD :'(

webOS all the way!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-02 18:26

swampy

Coconut + Swallow = ?

Hermanvh schreef op 13 oktober 2003 @ 01:50:
Nashua = PRINCO waarschijnlijk en pure crap :'( Nero 6 is ook klote voor Video DVD's. Heb ik ook problemen met skippen in PowerDVD :'(
Nero zou het probleem niet moeten zijn...sommige versies..ja...die hebben problemen maar nero zelf werkt goed.

Media, daar ligt het vaak aan ( en ook in dit geval dus )

Oh ja, graag dat scheldwoord ( nashua ) achterwege laten he.

There is no place like ::1

• Chiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-03 19:12
Ik ken het probleem , ook gehad met Nas(pieeep) :) dvdtjes. Daarnaast ook iets gehoord van de buitenste randen van de dvd zouden vaak probs geven... of praat ik nou poep? :P

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-02 18:26

swampy

Coconut + Swallow = ?

Chiel schreef op 13 October 2003 @ 01:59:
Ik ken het probleem , ook gehad met Nas(pieeep) :) dvdtjes. Daarnaast ook iets gehoord van de buitenste randen van de dvd zouden vaak probs geven... of praat ik nou poep? :P
Dat gedoe met boven de 4 Gb grens enzo....., de buitenste ringen die zwaar verrot zijn enzo. Tja, als je C-kwaliteit DVD's inkoopt.......

Nas( piep ) staat er om bekent dat ze inkopen bij de goedkoopste en wat voor zooi ze soms vinden. Hun cd's waren als een ramp, maar hun DVD's zijn echt top af...troep.

Het doet me denken aan Trust onderzetters!

[ Voor 22% gewijzigd door swampy op 13-10-2003 02:42 ]

There is no place like ::1

Pagina: 1