Wanneer ik een DVD 9 rip met smartripper of DVD decrypter en daarna omzet met DVD2ONE zodat het op 1 schijfje past, dan werkt de film vanuit de HDD wel (PowerDVD open DVD files on HDD) maar zodra ik het met Nero (6) gebrand heb op een DVD niet meer. Niet helemaal tenminste, na een anderhalf uur ofzo is het opeens niet meer te lezen volgens PowerDVD. Ik heb dit getest met een Nec 1300 op DVD-R schijfjes van Nashua (ik heb LOTR geprobeerd en LOTR 2 Towers) en nu Matrix Reloaded op een DVD+R van Fuji...
Die Nashua DVD-R zijn trouwens alleen maar op m'n Nec te branden, op m'n Toshiba DVD-R brander worden ze niet herkend als leeg medium. Hiervoor heb ik (erg dure!) Sony DVD-R's, maar deze heb ik nog niet uit geprobeerd met een DVD film, wel vol met Xvid en .mpg films die het wel allemaal doen...
Die Nashua DVD-R zijn trouwens alleen maar op m'n Nec te branden, op m'n Toshiba DVD-R brander worden ze niet herkend als leeg medium. Hiervoor heb ik (erg dure!) Sony DVD-R's, maar deze heb ik nog niet uit geprobeerd met een DVD film, wel vol met Xvid en .mpg films die het wel allemaal doen...