Ik heb m'n ouwe 500 MHz Athlon systeem weer eens uit de kast gehaald om als test server te gaan gebruiken, maar hij doet het niet meer. Een paar maanden terug heb ik heb nog ff aan gehad om wat spul eraf te halen en toen deed hij het nog prima. Sinds toen heeft ie gewwon in de kast gestaan.
Het Systeem:
Athlon 500 MHz
M7MKA moederbord
128 MB RAM (een of ander merk, deed het eerst gewoon prima)
17 GB Quantum Fireball HD
Matrox G400 Max videokaartje
Diskette station
(het overige heb ik al losgekoppeld in de hoop dat het daar aan lag, maar niet dus)
Wat doet ie?
Power lamp brand
HD lamp gaat ff aan zoals het hoort, HD draait
Floppy lampje blijft soms aan, soms niet - floppy loskoppelen helpt niet
Hij piept om de seconde een seconde lang
Er komt niets op het scherm (zelfs niks van de BIOS)
Wat kan dit zijn? Ik heb in de manual zitten bladeren van het moederbord, maar daar staat niks in wat je moet doen als het prul begint te piepen. Kan iemand me aub hiermee helpen, want ik heb hem zo snel mogelijk nodig als server en anders heb ik m'n extra 80 GB harde schijfje ook voor niks erbij gekocht
Het Systeem:
Athlon 500 MHz
M7MKA moederbord
128 MB RAM (een of ander merk, deed het eerst gewoon prima)
17 GB Quantum Fireball HD
Matrox G400 Max videokaartje
Diskette station
(het overige heb ik al losgekoppeld in de hoop dat het daar aan lag, maar niet dus)
Wat doet ie?
Power lamp brand
HD lamp gaat ff aan zoals het hoort, HD draait
Floppy lampje blijft soms aan, soms niet - floppy loskoppelen helpt niet
Hij piept om de seconde een seconde lang
Er komt niets op het scherm (zelfs niks van de BIOS)
Wat kan dit zijn? Ik heb in de manual zitten bladeren van het moederbord, maar daar staat niks in wat je moet doen als het prul begint te piepen. Kan iemand me aub hiermee helpen, want ik heb hem zo snel mogelijk nodig als server en anders heb ik m'n extra 80 GB harde schijfje ook voor niks erbij gekocht