[ervaringenmet..] twijfels over 1-eurohost.com

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

• kieltju
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-10 19:47
Ik ben op zoek naar een host voor mijn site die ik nu op mijn eigen server (thuis) heb geparkeerd. Ik kwam tijdens het zoeken bij 1-eurohost terrecht. Dat is de site van SABRINA BVBA uit belgie die hosting al voor 1 euro (50Mb) aanbied. Ze gebruiken servers in amerika. Ik vond ze goedkoop, heel goedkoop, te goedkoop.

heeft iemand ervaringen met deze jongens? Bij hosting bedrijven in nederland betaal je makkelijk 10 keer zoveel voor hetzelfde. Ik tijwfel heel erg aan de betrouwbaarheid en de berijkbaarheid van de servers in amerika, vandaar dit tread.

Ik hoop iemand mij verder kan helpen met mij vragen.

<Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr>

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:25
kieltju schreef op 12 October 2003 @ 22:04:
Ik ben op zoek naar een host voor mijn site die ik nu op mijn eigen server (thuis) heb geparkeerd. Ik kwam tijdens het zoeken bij 1-eurohost terrecht. Dat is de site van SABRINA BVBA uit belgie die hosting al voor 1 euro (50Mb) aanbied. Ze gebruiken servers in amerika. Ik vond ze goedkoop, heel goedkoop, te goedkoop.

heeft iemand ervaringen met deze jongens? Bij hosting bedrijven in nederland betaal je makkelijk 10 keer zoveel voor hetzelfde. Ik tijwfel heel erg aan de betrouwbaarheid en de berijkbaarheid van de servers in amerika, vandaar dit tread.

Ik hoop iemand mij verder kan helpen met mij vragen.
Is het alleen webspace of ook hosting (bv php, asp etc)

en zoals je zelf eigenlijk al zegt... je kunt voor 1 euro dat niet voor elkaar krijgen of je moet elke mb aan data verkeer los gaan betalen kleine lettertjes ;)

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

• Mathijs1
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Dit is waarschijnlijk een of andere nep-organisatie á la 'penis enlargement'

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-10 07:18

Korakal

Up up up!

I&T Hosting FAQ
Is hostingprovider $name een beetje goed?

Een vraag die best vaak langskomt. Het beste kun je even een kijkje nemen op www.webhosters.nl of www.webselect.nl, en daarbij de gebruikerservaringen kijken.
Als je het niet vertrouwt... dan doe je het toch lekker niet?

Dit topic is gesloten.