Toon posts:

Help gevraagd met Armade V300

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een armade V300, hij doet het niet meer.

Probleem komt uit de hardware helaas, heb een andere accu, geheugen, harddisk al geprobeerd. Ook zonder accu alleen op de voeding ook geprobeerd.

Maar niets schijnt te werken, kan iemand mij helpen of opweg helpen.

Als ik de aan/uit knop indruk lichten de Led's heel even op (circa 0,5 sec) en dan gaan ze weer uit, dit is het enigste teken van leven wat hij geeft.

Mvg Louie })

Verwijderd

mainboard defect??? komt vaker voor met die dingen (uit ervaring).

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:08
offtopic:
Het ding heet ArmadA

-

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Juicy schreef op 12 October 2003 @ 22:45:
offtopic:
Het ding heet ArmadA
Pobeer eens de accu los, 5 min wachten.. dan adapter er in (zonder accu) power on EN standby knop tegelijk indrukken.. je hoort dan een lichte 'plop' uit de speakers.. dit is een algehele reset. Let op, als je de accu er aan laat zal die ook 'resetten' waardoor de werktijd niet meer correct wordt weergegeven.

Verwijderd

Topicstarter
Ja het inderdaad een ArmadA, mijn excuses voor de spelfout.

Wat kan ik hieraan doen als Ralphman gelijk krijgt (dus als het moederbord defect is)?

En alvast bedankt voor de snelle response.

Mvg Louiemira

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Als je mobo echt kapot is wordt het een kwestie van RMA, evt. met betaling. Laten repareren door Compaq dus. Dit kan aardig wat gaan kosten, dus misschien is een nieuwe 2e handse laptop interessanter.

Maar dit probleem schijnt best bekend te zijn, als ik jou was zou ik eerst maar de oplossing van DukeBox proberen.
Pagina: 1