Toon posts:

NVIDIA GeForce2 MX 100/200 problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen.

Ik wilde vragen of jullie misschien wisten wat er aan de hand is.

Ik zit namelijk met het volgende probleem.
Mijn beeld zelf staat ontzettend donker ik heb het beeldscherm al lichter gezet hij kan niet lichter maar toch blijft hij donker ik zie sommige dingen zie ik gewoon niet als ze te donker zijn.

Nu heb ik van een vriend gehoort dat ik nieuwe drivers moet downloaden en dat ik dan ook nog op mijn videokaart de boel lichter kan zetten??

Maar nu weet ik niet welke driver ik moet hebben voor mijn videokaart.

Weet iemand waar het aan kan liggen ik zou het zeer mooi vinden als ik er eindelijk vanaf ben.

Greets Pascal

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

www.nvidia.com daar staan genoeg drivers, aangezien je niet hebt aangegeven welke OS je gebruikt kun je ze op die site gemakkelijk vinden en downloaden.

Voor de eventueel nog luiere user: http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp

[ Voor 23% gewijzigd door Fietsbel op 12-10-2003 21:25 ]

39

Verwijderd

Topicstarter
Dank je maar wat is precies OS (sorry ben niet thuis in dit gebied) :)

Greets Pascal

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
av>vb

• Puppetmaster
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:19
operating system, aka besturingssysteem.
gezien je verstand van computers waarschijnlijk een windows versie ;)

It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:03

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

OS= Operating System... Mocht het dan nog niet duidelijk zijn: windows/linux/BeOS en dat soort shit. Op de nvidia site kun je per os (XP/NT/2000/linux) zoeken naar nieuwe drivers... Probeer dat eens...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een driver gedownload en geinstalleerd ik zit op winxp prof.

Maar nu heb ik me comp opnieuw opgestart en hij blijft nogsteeds zo donker wat kan er mis zijn???

Alvast bedankt.
Greets Pascal

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-08 09:01

Mojo

The Power Within

Het kan ook aan je monitor liggen, ik heb zelf een erg brak 15"geval die kleuren ook veel te donker weergeeft, bij films is dat wel mooi, bij spellen erg vervelend. Ik zie geen verschil tussen niet-verlicht en erg donker, zo bijvoorbeeld bij NFS HP2 als ik dan door zo een tunnel rijd kan ik de muur en baan zelf niet zijn, terwijl ik met een andere (goede) monitor daar geen last van heb.

offtopic:
PS: laat dat greets SVP weg, de meeste mensen ergeren zich er eigenlijk aan.

[ Voor 13% gewijzigd door Mojo op 12-10-2003 21:48 ]

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

• iPiX1999
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-04 12:18
Neem minimaal de 43.45 drivers. Deze zijn errug goed, ook dit probleem lossen ze op.

knowledge is king, so we love the scientist *** Google is my biatch!

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:24
Rechtsklikken ergens op desktop --> eigenschappen --> instellingen --> geavanceerd --> Nvidia GeForce2 MX 100/200 --> kleurcorrectie --> :).

tvw

Verwijderd

Topicstarter
hoe bedoel je 43.45 drivers kun je me misschien een url ervan geven.

Sorry dat ik zoveel vraag maar ik ben hier totaal niet in thuis.

Maar dat probleem heb ik dus ook als ik op een donker stuk kom in een spel zie ik niets meer terwijl ik beneden op de comp er geen problemen mee heb (maar die is van me ouders) :)

Alvast bedankt.

Greets Pascal

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Die drivers kun je hier downloaden:
meuk: nVidia Detonator 43.45

Voor de win9x en ME versie:
ftp://download.nvidia.com...5/43.45_win9x_english.exe

Voor de winxp/NT versie:
ftp://download.nvidia.com...43.45_win2kxp_english.exe

[ Voor 6% gewijzigd door Fietsbel op 12-10-2003 21:54 ]

39

Verwijderd

Topicstarter
Thanx ik heb hem te pakken thanx ShotGun :)

Greets Pascal

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:03

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

pascal... er zijn enige regels verbonden aan het posten op GOT. Onder andere met betrekking tot de startpost, titel, groeten (doe dit niet!, iedereen vind elkaar hier lief, dus het is overbodig ;)) en zoeken. 43.45 drivers zijn gewoon van www.nvidia.com te downloaden, dus ook die kun je makkelijk zelf vinden, en ik zou zoals hierboven staat dus inderdaad eens proberen met de kleurcorrecties te spelen... suc6

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-08 09:01

Mojo

The Power Within

Helpt het ook nog enigszins, zo niet, moet je zoals ik al zei bij je monitor zoeken, heb je een oud brak ding zoals ik of nog een redelijk goede?

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Pagina: 1