Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

omdat m'n 2 jarig abbonement bij T-mobile afloopt deze maand heb ik een brief van T-mobile gekregen. Ik kan als ik bij T-mobile blijf 50% korting hebben op een nieuw SIM-only abbonement of een nieuwe telefoon uitzoeken (met bijbetalen).
Ik heb de keuze uit 4 telefoons:

-Nokia 3410 (0 euro bijbetalen)
-Nokia 3510i (15 euro bijbetalen)
-Samsung SGH-S500 (79 euro bijbetalen)
-Nokia 6610 (95 euro bijbetalen)

Dit zijn de mogelijkheden als ik mijn 30 minuten abbonement (7,50 p/m) verleng.

Niet dat ik het echt nodig heb, maar zo'n telefoon met kleurenscherm is wel 8). Nu heb ik een Ericsson R600 (voor de mensen die hem niet kennen http://www.cellularmania....ta/ericsson/r600/r600.jpg)

De 3410 valt dus af want dat vindt ikzelf een achteruitgang. De 3510i is geen prachtding maar heeft wel kleurtjes :P . Ik las trouwens hier op GoT dat je niet kunt kiezen uit een kleur, maar dat je dat pas weet als je de doos opent. Nouja, al met al wil ik wel zo eentje voor 15 euro. Maar die Samsung is wel veel mooier en heeft een hogere resolutie scherm. Die is echter 64 euro duurder, maar wat ik me dan afvraag is of het dat prijsverschil wel waard is. En of die 3510i wel een waardige upgrade is ten opzichte van die R600 (kwa degelijkheid, bereik, geluidskwaliteit enz.) 6610 is wel een mooie telefoon maar 95 euro vind ik weer teveel van het goeie, daarnaast nog het feit dat ik waarschijnlijk de Samsung liever heb.

Verwijderd

Mijn lieve kleine zusje heeft de 3510i, ondanks dat ik van haar niet dichter dan in een straal van 10 meter van haar gsm dien te komen kan ik je over dit ding toch wat vertellen.

Scherm:
Het heeft kleur, dat is het enige wat er echt over te zeggen valt en wat ook een vooruitgang is op een monochroom scherm de resolutie is nagenoeg gelijk.

Uiterlijk:
Een grote versie van de 3310... Iig een stukkie groter dan je R600.

Da's 't enige wat ik je dr over kan vertellen.

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-02 11:27
Ik zou persoonlijk eens kijken naar een betere aanbieding, vind dit behoorlijk matig. Heb zelf ook een t-mobile 30 abo (+sms 40 bundel). En ik mocht kiezen uit een gratis SE t610, nokia 6610 of een siemens st55. dan vind ik deze aanbieding maar karig... Denk dat je via telecomvergelijker iets beters kan vinden.
Maar van deze toestellen zou ik de samsung kiezen, omdat deze echt een klasse hoger is ipv de 3510i. De 6610 is op zich ook een leuke optie omdat deze wel mms heeft in tegenstelling tot de s500.

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor de reacties, maar ik weet niet of sigma01 wel de voorwaarden gesnapt heeft.

7.50 per maand, eenmalige bijbetaling van 79 euro bij S500 of 15 euro bij 3510i en 30 belminuten gratis. Dus is een verlenging van een contract dus zou in principe goedkoper moeten zijn. Ik heb ook al wat gekeken op vergelijksites e.d. maar daar kwam ik met het afsluiten van een nieuw abbonement toch veel en veel duurder uit. Maar ik hoor toch graag waar je dergelijke aanbiedingen kunt vinden.

MMS is geen punt.

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:08

Smarron

The bend

sigma01, jij hebt een duurder abo, dus krijg je vanzelfsprekend ook wat betere aanbiedingen. Dat is normaal.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
ga je abbo verlengen in een telefoonwinkel en niet blindelings achter de gierige t-mobile aanbiedingen gaan.

• elvis84
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

telefoonwinkels zijn ook duur :)

kijk eens op www.telecomvergelijker.nl daar kan je pas echt flink geld besparen!

Little Less Conversation, Little More Action Please!!!

Verwijderd

Als je kiest voor een toestelverlenging bij T-Mobile, dan behoud je wel je huidige abonnementsvorm. Dat is toch belangrijk, lijkt me. Als je verlengt bij de dealer, wordt dat omgezet naar een TM30 van nu, dus met starttarief buiten de belbundel en waar je voor 30 minuten €10 betaalt.

Bel ze even op en vraag wat de mogelijkheden zijn met verlenging met andere toestellen die ze kunnen aanbieden. En over de kleur: ze bieden een toestel met altijd dezelfde kleur aan: vraag ernaar bij T-Mobile als je ze belt, ze kunnen je vertellen in welke kleur zij het leveren:)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb maar besloten om het in een keer goed te doen dus het wordt de samsung. Mijn contract loopt 20 december af, maar als ik dat nu opstuur weet iemand dan of ik die telefoon direct krijg? Ik heb namelijk niet echt veel zin om te wachten tot 20 december. :(

• Shedman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-07-2025

Shedman

Met het hart op de goede plek

Verwijderd schreef op 13 oktober 2003 @ 17:06:
Ik heb maar besloten om het in een keer goed te doen dus het wordt de samsung. Mijn contract loopt 20 december af, maar als ik dat nu opstuur weet iemand dan of ik die telefoon direct krijg? Ik heb namelijk niet echt veel zin om te wachten tot 20 december. :(
Als je ook maar heel even had gezocht (bv. op t-mobile.nl) had je geweten dat je je abonnement maximaal 3 maanden voor het aflopen mag verlengen ...

Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...

Pagina: 1