Op verzoek van LuNaTiC open ik ook maar een showcase dan. Ik kan een groot deel van mijn mooiste werk echter niet hier plaatsen vanwege copyright issues, jullie zullen het dan ook moeten doen met een B-selectie 
Even wat uitleg van te voren:
Geen enkel van de foto's is bewerkt, gecropped, enkel een linux-commandline resize. Helaas zijn er een aantal foto's die ik op een ander dan standaardformaat heb geresized, dus de lay zal wel goed naar de klote gaan.
Eerst een aantal peoplepics, vaak lang niet zo interessant als lichtfoto's, maar door een wat andere invalshoek te kiezen dan normaal of met compositie te spelen kan je nog wel eens leuke effecten krijgen. Of je moet natuurlijk net het goede moment te pakken krijgen.
#1 DJLuna aan de draaitafels op Decibel Outdoor

#2 Super Marco May en Ibo op Decibel Outdoor

#3 Een gast die helemaal uit zijn plaat gaat op Defqon1 festival

#4 Dana en The Prophet hebben lol op HardBass Extreme

#5 McRuffian op HardBass Extreme (funshot)

#6 McRuffian voor het publiek op Mysteryland. (Niet de mooiste foto die ik er van heb nee)

#7 Grapje met Technoboy op Mysteryland

#8 Twee dames in het gras op de tempelheuvel op wederom Mysteryland.

#9 Dame in de zon op Mysteryland (heeft nog wat nabewerking nodig)

#10 Ervina en Manon op het Qbeach Afsluitingsfeest. Beetje compositiegrapje.

#11 Vanesje op Qbeach Afsluitingsfeest. Van deze foto word ik al blij als ik er naar kijk

#12 QlubTempo #22 Daniele Mondello

#13 QlubTempo #22 Sunny-D voelt zich weer eens heel wat.

#14 QlubTempo #22 Viviane op de foto, vanuit rare hoek

Ik zal ook nog lichtwerk erbij halen, maar gezien de hoeveelheid foto's die ik heb en dat ik ook telkens moet kijken of ze niet al gebruikt zijn is dat nogal een klus... Die update hoop ik vanavond echter nog te plaatsen.
Even wat uitleg van te voren:
Geen enkel van de foto's is bewerkt, gecropped, enkel een linux-commandline resize. Helaas zijn er een aantal foto's die ik op een ander dan standaardformaat heb geresized, dus de lay zal wel goed naar de klote gaan.
Eerst een aantal peoplepics, vaak lang niet zo interessant als lichtfoto's, maar door een wat andere invalshoek te kiezen dan normaal of met compositie te spelen kan je nog wel eens leuke effecten krijgen. Of je moet natuurlijk net het goede moment te pakken krijgen.
#1 DJLuna aan de draaitafels op Decibel Outdoor

#2 Super Marco May en Ibo op Decibel Outdoor

#3 Een gast die helemaal uit zijn plaat gaat op Defqon1 festival

#4 Dana en The Prophet hebben lol op HardBass Extreme

#5 McRuffian op HardBass Extreme (funshot)

#6 McRuffian voor het publiek op Mysteryland. (Niet de mooiste foto die ik er van heb nee)

#7 Grapje met Technoboy op Mysteryland

#8 Twee dames in het gras op de tempelheuvel op wederom Mysteryland.

#9 Dame in de zon op Mysteryland (heeft nog wat nabewerking nodig)

#10 Ervina en Manon op het Qbeach Afsluitingsfeest. Beetje compositiegrapje.

#11 Vanesje op Qbeach Afsluitingsfeest. Van deze foto word ik al blij als ik er naar kijk

#12 QlubTempo #22 Daniele Mondello

#13 QlubTempo #22 Sunny-D voelt zich weer eens heel wat.

#14 QlubTempo #22 Viviane op de foto, vanuit rare hoek

Ik zal ook nog lichtwerk erbij halen, maar gezien de hoeveelheid foto's die ik heb en dat ik ook telkens moet kijken of ze niet al gebruikt zijn is dat nogal een klus... Die update hoop ik vanavond echter nog te plaatsen.
[ Voor 1% gewijzigd door Floor-is op 12-10-2003 20:52 . Reden: Typo ]
Bericht hierboven