Toon posts:

Outlook Express en nieuwsgroepen

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat net plaatjes te bekijken op nieuwsgroepen. Ook zat er een berichtje van Microsoft bij met het bestandje upgrade.exe.

Ik weet niet wat het is , maar goed. Ik heb er ook niks mee gedaan. Worden deze bestanden (en de plaatjes) ergens stiekem opgeslagen? Of worden ze pas gedownload als je op de paperclipje klikt?

Ik bedoel een soort "Tijdelijke Internet Bestanden"-map , maar dan voor Outlook Express.

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
ik verklap je alvast 1 ding... open dat ding niet :D

A wise man's life is based around fuck you

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:40

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Als je op het bericht klikt, downloadt OE de attachments, maar opent ze (als het goed is) nog niet. Als je virusscanner nog niet is gaan gillen, zou ik een goeie gaan zoeken...

Hier stond een dode link.

• Denker
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-04 10:37
Ja, ze staan ergens in je temporary internet files. Maar als je 'm niet opent, gebeurt er niets.

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik niet gedaan , allen ben ik bang dat OE het bestandje misschien toch ergens heeft opgeslagen.

Of heeft OE geen "Tijdelijk bestanden"-map?

Verwijderd

Topicstarter
Ok bedankt , zal zo voor de zekerheid ff met Norton scannen.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Softwarevragen horen niet in I&T maar in SA. Aangezien dit echter zo basic is vindt de SA mod, waarmee ik even contact heb opgenomen, dat 'ie daar sowieso wel dicht zou gaan. Dus geen move :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.