N-Gage USB connectie?

Pagina: 1
Acties:

• JeroenMeloen
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-05 12:31
Ik heb een probleem met m'n N-Gage. Je krijgt bij dat ding een USB-kabeltje en de Pc-suite van Nokia. Alleen nou claimt de software dat je alleen een connectie via bluetooth kan maken :?

Heeft iemand enig idee hoe ik een connectie via USB met de telefoon kan maken?

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-04 17:48

Remy

I usually get 100% accuracy

Oeps, foute move, deze moest dus naar I&T 8)7

edit: tnx crisp :>

[ Voor 97% gewijzigd door Remy op 13-10-2003 08:52 ]

LinkedIn
Instagram

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:35

crisp

Devver

Pixelated

* crisp checked en ziet W&G staan bovenin...

W&G > IT :)

Intentionally left blank

Verwijderd

volgens de faq op de website kan je bluetooth gebruiken voor te synchroniseren met outlook en de usbkabel voor andere data...wa probeer je net te doen?

• JeroenMeloen
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-05 12:31
Hmm, beetje hele late reacite weer :)

Maargoed, ik wil gewoon alles wat volgens Nokia met bluetooth moet via USB doen, het is te belachelijk voor woorden dat dat via Bluetooth zou moeten. Maar ik geloof niet dat dat er in zit.

USB is volgens nokia alleen om muziek dingen op de N-Gage te proppen. Maar als iemand een idee heeft om de hele telefoon via USB te managen, wil ik het heel graag weten.

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-05 12:06

--MeAngry--

aka Qonstrukt

JeroenMeloen schreef op 16 October 2003 @ 20:12:
Hmm, beetje hele late reacite weer :)

Maargoed, ik wil gewoon alles wat volgens Nokia met bluetooth moet via USB doen, het is te belachelijk voor woorden dat dat via Bluetooth zou moeten. Maar ik geloof niet dat dat er in zit.

USB is volgens nokia alleen om muziek dingen op de N-Gage te proppen. Maar als iemand een idee heeft om de hele telefoon via USB te managen, wil ik het heel graag weten.
Als je de spex had gelezen had je geweten datie Bluetooth Class B heeft en dat je idd een dongle zult moeten kopen om te kunnen syncen met bijvoorbeeld Outlook... Ik vind het inderdaad ook idioot, maarja, wat kost zo'n dongle nog? 30 euro ofzo?

Tesla Model Y RWD (2024)

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:58

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

zoek een beetje op het internet, en dan niet alleen voor de n-gage, maar naar alles voor de S60 serie telefoons van Nokia (7650, 3650). Dan kom je bergen software tegen die je telefoon dingen laten doen die volgens nokia onmogelijk zijn.
Er zal vast wel een programma gemaakt worden dat jou probleem oplost.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Verwijderd

Je hebt toch wel Pc connection manager erop staan? Moet je even in je start menu kijken. Daarmee kan je 3 media selecteren voor de connectie: bluetooth, kabel of ir. Btw als het goed is krijg je ook een icoontje in je taskbar, waarmee je connection manager kan opstarten.
Suc6
Pagina: 1