Toon posts:

DVD emulator

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb wat bestanden van een dvd gekopieerd (dvd legaal gekocht) naar een map op mijn harddisk.
Nu wil ik vanuit deze map deze bestanden (voor reserver kopie) op een dvd schrijven.
Ik heb al verschillende dvd emulators geprobeerd, maar die hebben een iso nodig.
Is er niet een programma die een drive map b.v. d:\film kan emuleren (?) i.p.v. een isofile.

Verwijderd

Kan je daar voor niet gewoon een dvd speler zoals Power DVD gebruiken, die doet ook de menu's en ondertitels etc.

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 09:41

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

dvd emulators!?! nog nooit van gehoord..gewoon op een dvd fikken die boel in DVD-video mode?..

ma ma ma ma ma macron one

Verwijderd

Ik denk dat hij bedoeld dat hij ze af wilt spelen van zijn harde schrijven, dat kan dus met een dvd player

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:21
Volgens mij ook ja dat kan met Powerdvd gewoon de VIDEO_TS openen vanaf de hardeschijf en kijken maar :D

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Verwijderd

Hij bedoelt denkik dat hij die files wil mounten als virtuele dvd drive om deze zo op een nieuwe dvd te copieren.

Toch...? :)

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 13:12

BaRF

bijna kerst

ik kan me voorstellen dat het makkelijk zou zijn, maar een dvd+-rw heb je toch ook zo beschreven?

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Verwijderd

Topicstarter
emingee... ja, dat bedoel ik! Ik heb de data reeds op mijn harddisk en wil deze nu op een dvd+rw branden. Instant copy wil dan wel een dvd drive hebben als source!!!! vandaar een dvd emulator!

Verwijderd

Je kan dat gewoon met nero doen. Dan maak je een nieuwe video dvd, pleurt al je bestanden in de VIDEO_TS maak en branden maar. Daar heb je geen emulator voor nodig.

Verwijderd

Topicstarter
verkleind nero dan ook.....source 8GB !! vandaar pinnacle instant dvd!!

• marco5
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-07 15:32
Met DVD shrink: http://www.dvdshrink.org kun je de gewenste onderdelen van je DVD selecteren en vervolgens gecomprimeerd naar de HD kopieëren. Deze bestanden kun je met Nero gewoon branden (zie Roest_m)

Verwijderd

Topicstarter
pinnacle instant dvd verkleind de dvd's ook, maar omdat ik de data op mijn harddisk heb staan heb ik een dvd emulator nodig omdat ik als sourde een dvd ingeef!

nero heb ik (nog) niet, dus dacht ik, ik probeer het effe met pinnacle instant dvd!

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09-2025
nero kan je alleszins in trial gratis en volledig uitproberen....

• marco5
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-07 15:32
Als je van de dvd een iso maakt, bijv. met pinnacle kun je deze mounten met deamontools http://www.daemon-tools.c...d.php?mode=Download&id=34

• Bware81
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-01-2022
ifoedit... en dan de ifo openen en dan dvd play doen.

ifoedit free ware --> doom9.org

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq

Pagina: 1