bobaphatt schreef op 12 October 2003 @ 20:26:
ja, goed maar dat is maar een voorbeeld om het probleem aan te geven. Enkele programmas willen om een of andere reden ook niet meer dan 1 scherm omvatten. (zoals aliaswavefront MAYA) terwijl ik het daar juist voor aangeschaft heb...
waar gebruik jij je dualschermen dan voor?
Ik gebruik het met name voor webdesign en fotobewerking. Met Photoshop bijvoorbeeld, zet ik mijn werkgebied (de foto) links en alle gereedschappen op het rechterscherm.
Bij loos gebruik van de PC (lees: GoT-ten, e-mail) heb ik m'n mail en MSN op het tweed scherm staan. Het hoofdscherm geeft dan de browser weer. Tweede browserschermen open ik dan meestal ook op het tweede scherm.
Inderdaad is het wel irri dat ik bijvoorbeeld mijn ICQ-scherm niet niet naar de tweede monitor kan verslepen.
Verwijderd schreef op 13 October 2003 @ 16:19:
Dat is inderdaad het grote nadeel van de radeon kaarten, het zijn prima game kaarten met goede prestaties maar als het op meerdere monitors aankomt zuigen ze gewoon. Bij mij wil ie de ene keer mn monitor/televisie wel zien en de andere keer niet...
[..]
Klinkt bekend. Komst meestal doordat een ATi-kaart geen drie uitgangen simultaan kan aansturen (staat in je handleiding of dat voor jouw kaart ook geldt). Het is dan kiezen of delen:
- Of twee monitoren
- Of een monitor en de TV
Leuk dat dat kan, maar kun je dan voor de topicstarten aangeven
hoe je dat dan doet? Hij komt er - blijkens dit topic - niet helemaal uit
/edit:
Voor de TS;
Neem anders eens een kijkje in een van de vele Radeon-topics. Hier het laatste deel:
-= Radeon Topic - Deel 68 =-
Succes!
[
Voor 6% gewijzigd door
Wok op 13-10-2003 17:13
. Reden: behulpzaam linkje toegevoegd :P ]